۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۳۷۳۲۰
سردار سلامی بیان کرد؛

اقتدار و صلابت ایران اسلامی در دنیا برگرفته از مکتب عاشورا است/ دشمنان از جهانی شدن اسلام هراس دارند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد شهادت سردار ناصر توبه‌ئیها با اشاره به اقتدار انقلاب و نظام ایران اسلامی و منطقه ای و جهانی شدن صلابت اسلام گفت: دشمنانی که زمانی ابرقدرت‌های جهان در مسائل نظامی و اقتصادی بودند، اکنون در هراس از دست دادن موقعیت خود در منطقه خاورمیانه هستند و این هراس تنها در سایه مکتب عاشورا است.
سردار سلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد،سردار سرتیپ حسین سلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار ناصر توبه‌ئیها در مسجد جامع نجف آباد، گفت: درخشش و اقتدار نظام ولایی در عرصه تحولات منطقه و جهان الهام‌گرفته شده از رشادت های رزمندگان مکتب قرآن و اهل بیت است.

 

وی در ادامه بیان داشت: دارابودن قدرت اقتصادی و 50 درصد از قدرت نظامی جهان، مستعمره کردن کشورهای بزرگی همانند هند در مقابل فرهنگ عاشورا و اندیشه های ولی فقیه زمین‌گیر و عاجر شده‌اند و شکل‌گیری حزب‌الله در لبنان، انصارالله در یمن، تشکیل بسیج جوانان در عراق و سوریه و تمام مقاومت‌هایی که دنیای اسلام در برابر تمام کفر به نمایش در آورده است، تنها نشان از اقتدار و صلابت مکتب اسلام و انقلاب است.

  

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاورمیانه و کشورهای اسلامی را گورستان آرزوهای آمریکا بیان کرد و افزود: دشمن با حمله به کشورهای اسلامی چون عراق و سوریه و تشکیل گروه‌های تکفیری چون داعش در صدد تهدید، محاصره ایران و فروپاشی آن بود تا با ایجاد میدان هایی این نظام را از درون تحت محاصره های اقتصادی و علمی در آورند.

 

وی ادامه داد: امروز آثار و بارقه‌های یک دولت جدید به نام اسلام در سراسر جهان ظاهر شده است و دشمنان و سردمداران کفر می‌دانند که به زودی دیگر جایی برای حاکمیت کفر و شرک باقی نخواهد ماند و قدرت جهانی در مقابل قدرت جهانی اسلام تاب تحمل نخواهد داشت و این بزرگ‌ترین هراس دشمنان است.

 

سلامی قدرت، صلابت و ایمان جوانان این کشور را سبب تبدیل شدن تحریم ها و تهدیدها به فرصت بیان کرد و افزود: دشمنان مادی‌پرست ضداسلامی که در تمام طول تاریخ حیاتشان فقط اسارت و بردگی در کارنامه آنها ثبت است، این بار نتوانستند در برابر این جوانان بایستند و امروز عجز و سرگردانی آنان برای تمام مسلمانان و جهان روشن شده است.

وی در ادامه بیان داشت: باید با پیروی از مکتب اهل‌بیت که تنها عامل قدرت و قوت اسلام است، از حوادث تلخ صدر اسلام بیاموزیم که تا بار دیگر آن حوادث و آن غفلت‌ها در جامعه ما ظهور پیدا نکند.

 

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خانه‌های شهدا را دروازه های بهشت برشمرد و گفت: تنها در چنین فضایی است که حیات طیبه یا همان حیاتی که فضل و عنایت خداوند بر آن احاطه دارد، به ظهور می رسد و این گونه بیوت محل معرفت و رحمت رحمانیه الهی است.

 

وی در ادامه افزود: نظام مقدس اسلام که به برکت این انقلاب تمام مرزهای جهان را به تسخیر خود در آورده است، حاصل خون این شهیدان و پیروان مکتب ولایت است.

 

سلامی شهدا را تعلیم یافتگان مکتب عاشورا بیان داشت و گفت: این شهدا با شهادت و جانبازی خود عاشورا را در زمان حال بازسازی و شبیه سازی کردند و نشان دادند که عاشورا یک حقیقت زنده تاریخ است و همین پیروی از مکتب عاشورا سبب عزت مسلمانان در جهان گردیده است.  

 

وی اظهار داشت: عاشورا به قلب حیات مسلمانان جهان تبدیل شده است و اجتماع عظیم اربعین که هر سال پرشورتر از سال گذشته برپا می شود، نشان از درک و معرفت دنیا نسبت به عاشورا و پیام سیدالشهداء(ع) دارد. /1306/پ202/ب6

ارسال نظرات