۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۳۷۱۱۱

پخش زنده شام غریبان امام رضا از رسانه ملی

خبرگزاری رسا ـ مراسم شام غریبان ثامن الحجج حضرت علی بن موسی رضا(ع) در حرم مطهر رضوی از سوی شبکه استانی، قرآن و شبکه شما به صورت زنده پخش می شود.
شام غريبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم شام غریبان امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی امشب دوم دی ماه مصادف با 30 صفر پس از نماز عشاء تاساعت 21:30 برگزار می شود.

 

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان، قرائت دعای توسل، مرثیه سرائی و عزاداری از سوی حاج محمدرضا طاهری از جمله برنامه های شام غریبان امام رضا(ع) در رواق امام خمینی(ره) است.

 
 
ویژه برنامه عزاداری و سوگواری شب شام غریبان امام رضا(ع) ویژه خدام با حرکت کاروان خدام رضوی از سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به سمت حرم مطهر با مرثیه‌سرایی و عزاداری علی ملائکه، ابوطالب خالق پور و علی خوش‌چهره مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن جمهوری اسلامی برگزار می شود. 
 
 
 
بر اساس این گزارش در دهه آخر صفر امسال، بالغ بر 200 نفر از اصحاب رسانه ملی به انعکاس ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی پرداختند.
 
 
 
این اقدام با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی با هدف بهره‌مندی مردم شیعه سراسر جهان از ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی صورت گرفت.
 
 
 
یک هزار و 200 برنامه فرهنگی برای ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده و یک هزار و 500 برنامه فرهنگی مذهبی برای حضور پنج میلیونی زائر در حرم مطهر رضوی ویژه در ایام دهه آخر صفر در نظر گرفته شد.
 
 
 
ویژه برنامه‌های اجتماع عظیم عزاداران رضوی با حضور هیئات مذهبی در روز گذشته، همچنین مراسم خطبه خوانی شب شهادت حضرت رضا(ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی از رسانه ملی نیز پخش شد./1308/پ203/ب4
ارسال نظرات