۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۳۷۱۰۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ولایت مداری و بصیرت سدی در برابر انحراف است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر این که بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نیاز اساسی جامعه امروز است، گفت: همه تلاش ها و اهتمام ما باید در این راستا بوده تا در مسیر رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن حماست عظیم نهم دی ملت بزرگ ایران اشاره کرد و با بیان این که این حضور حماسی و ارزنده ملت ایران نشان داد که همیشه سرباز ولایت بوده و برای دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند، گفت: حضور ارزنده ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی سبب نابودی و شکست نقشه ها و برنامه ریزی های شوم دشمنان نظام شد.

 

وی با بیان این که فتنه انگیزی از اهداف دشمنان انقلاب بوده که برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود آن را طرح ریزی می کنند، گفت: حماسه نهم دی به درستی نشان داد که ملت ایران هیچ گاه فریب نقشه های دشمنان را نخورده و در مسیر تعالی آرمان های والای نظام اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب مستحکم و پایدار هستند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که بصیرت و هوشیاری ملت ایران سبب شناخت درست فتنه گران شد، بیان داشت: ملت ایران به درستی فتنه گران را شناخته و در حماسه نهم دی پاسخ ارزنده ای را به همه تلاش ها و کارشکنی ها دادند.

 

وی با اشاره به این که حماسه نهم دی حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی و تجلی عشق به ولایت بود، اضافه کرد: ملت ایران در این روز بزرگ به همگان ثابت کردند که در مسیر پیروی از ولایت فقیه بوده و بر این نکته آگاه هستند که دشمنان به هر صورتی شده است تنها می خواهند اهداف و برنامه های خود را عملی کنند.

 

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: هوشیاری و بصیرت باید در میان آحاد مردم و در همه زمان ها وجود داشته باشد که این امر ارزنده به عنوان رمز عبور از فتنه ها است.

 

وی با تاکید بر این که بصیرت و ترویج آن امری اساسی بوده که سبب شناخت جبهه حق و باطل می شود، ادامه داد: انسان باید با بصیرت و آگاهی در مسیر قرار داشته و در راستای کسب رضای خداوند منان گام بر دارد.

 

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر این که بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نیاز اساسی جامعه امروز است، گفت: همه تلاش ها و اهتمام ما باید در این راستا بوده تا در مسیر رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

وی با بیان این که فردی که بصیرت نداشته باشد موج فتنه او را با خود می برد، بیان داشت: باید حق را از باطل تشخیص داده و در مسیر سعادت و تعالی قرار بگیریم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات