۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۳۶۰۱۳
معاون پژوهش حوزه های علمیه کرمان خبر داد؛

رونمایی از سایت معاونت پژوهش حوزه علیمه کرمان

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه های علمیه کرمان گفت: وب سایت معاونت پژوهش برای برقراری ارتباط با علاقه مندان پژوهش و اطلاع رسانی اخبار به استادان و طلبه ها ایجاد شد.
حجت الاسلام عرب زاده

حجت الاسلام محمدرضا عرب زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: با توجه به احساس نیاز به رسانه در معاونت پژوهش، این معاونت تصمیم گرفت که یک وب سایت در فضای مجازی شکل دهد.

 

وی در ادامه افزود: این وب سایت برای برقراری ارتباط با علاقه مندان پژوهش و اطلاع رسانی اخبار به استادان و طلبه ها ایجاد شد.

 

حجت الاسلام عرب زاده عنوان کرد: هدف دیگری که سبب شد معاونت پژوهش این سایت را راه اندازی کند، استفاده از انتقادها و پیشنهادهای محققان و استادان بود.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه کرمان افزود: سال گذشته با برگزاری جشنواره علامه حلی به صورت استانی برای نخستین بار این توفیق به وجود آمد که معاونت پژوهش استان این جشنواره را برگزار کند.

 

وی ادامه داد: با توجه به مسأله مهم پژوهش، معاونت پژوهش قصد دارد روز پنجشبه جلسه ای را با استادان و داوران سال گذشته این جشنواره برگزار کند، تا با استفاده از تجربه های آن ها در پیشرفت پژوهش کمک کند.

 

وی در پایان گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جلسه قدردانی کردن از زحمت های کسانی که در این جشنواره ما را یاری کرده اند، است./9706/ت302/ب4

ارسال نظرات