۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۳۵۳۳۵
روزنامه اسراییلی نوشت:

اسراییل و عربستان سال‌های زیادی است که با هم در ارتباط هستند

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه اسراییلی از سفر رییس موساد به عربستان خبر داد و اذعان کرد که اسراییل و عربستان از مدت‌ها پیش با هم در ارتباط هستند.
رواب عربستان و رژيم صهيونيستي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه اسراییلی " اسراییل امروز" ، تامیر باردو، رییس موساد، سفری محرمانه به عربستان سعودی داشته و در ریاض با مسوولان امنیتی عربستان دیدار کرده است.

 

این روزنامه در گزارش خود اعلام کرد: انعقاد قرار داد انتقال نفت عربستان به اسراییل قریب الوقوع است و پیش از این نیز مسوولان سعودی از جمله وزیر نفت این کشور، آمادگی خود را برای فروش و انتقال نفت به اسراییل اعلام کرده بودند.


نعیمی، وزیر نفت عربستان سعودی پیش از این در سخنانی اعلام کرده بود که بسیاری از کشورهای عربی اسراییل را به رسمیت می‌شناسند و عربستان آمادگی دارد نفت خود را به هر کشوری که خواهان نفت باشد، حتی اسراییل، بفروشد. عربستان هیچ مانعی برای فروش نفت و روابط تجاری با اسراییل نمی‌بیند.

 

این روزنامه اسراییلی اذعان کرد که روابط اسراییل با عربستان مربوط به امروز نمی‌شود؛ بلکه این دو از سال‌ها پیش به طور مخفیانه با یکدیگر در ارتباط هستند و چندی است که این تعاملات جنبه علنی به خود گرفته است./1321/ب902/ک

ارسال نظرات