۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۳۵۳۱۷
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

حماسه نهم دی ملت ایران اسلامی تجلی عشق به ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حماسه نهم دی حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی و تجلی عشق به ولایت بود.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست مشترک مسؤولان شورای هماهنگی شهرهای استان به در پیش بودن حماسه بزرگ نهم دی اشاره کرد و با بیان این که حماسه نهم دی حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی و تجلی عشق به ولایت بود، اظهار داشت: ملت ایران در این روز بزرگ به همگان ثابت کردند که در مسیر پیروی از ولایت فقیه بوده و بر این نکته آگاه هستند که دشمنان به هر صورتی شده است تنها می خواهند اهداف و برنامه های خود را عملی کنند.

 

وی با بیان این که حضور حماسی و ارزنده ملت ایران در حماسه نهم دی نشان داد که همیشه سرباز ولایت بوده و برای دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی ثابت دم هستند، گفت: حضور ارزنده ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی سبب نابودی و شکست نقشه ها و برنامه ریزی های شوم دشمنان نظام شد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فتنه انگیزی از اهداف دشمنان انقلاب بوده که برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود آن را طرح ریزی می کنند، گفت: حماسه نهم دی به درستی نشان داد که ملت ایران هیچ گاه فریب نقشه های دشمنان را نخورده و در مسیر تعالی آرمان های والای نظام اسلامی و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مستحکم و پایدار هستند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که بصیرت و هوشیاری ملت ایران سبب شناخت درست فتنه گران شد، بیان داشت: ملت ایران به درستی فتنه گران را شناخته و در حماسه نهم دی پاسخ ارزنده ای را به همه تلاش ها و کارشکنی ها دادند.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که حماسه نهم دی حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی و تجلی عشق به ولایت بود، اضافه کرد: ملت ایران در این روز بزرگ به همگان ثابت کردند که در مسیر پیروی از ولایت فقیه بوده و بر این نکته آگاه هستند که دشمنان به هر صورتی شده است تنها می خواهند اهداف و برنامه های خود را عملی کنند.

 

وی ادامه داد: هوشیاری و بصیرت باید در میان آحاد مردم و در همه زمان ها وجود داشته باشد که این امر ارزنده به عنوان رمز عبور از فتنه ها است.

 

حجت الاسلام یوسف پوربا تاکید بر این که بصیرت و ترویج آن امری اساسی بوده که سبب شناخت جبهه حق و باطل می شود، ادامه داد: انسان باید با بصیرت و آگاهی در مسیر قرار داشته و در راستای کسب رضای خداوند منان گام بر دارد.

 

وی با تاکید بر این که بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نیاز اساسی جامعه امروز است، گفت: همه تلاش ها و اهتمام ما باید در این راستا بوده تا در مسیر رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که فردی که بصیرت نداشته باشد موج فتنه او را با خود می برد، بیان داشت: باید حق را از باطل تشخیص داده و در مسیر سعادت و تعالی قرار بگیریم.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ستاد دهه فجر دارای 23 کمیته تخصصی است که سیاست‌ها و خط مشی‌های آن به طور سراسری اعلام می‌شود، گفت: برنامه‌های مجمع در 11 محور است و به دلیل انجام خوب برنامه‌های سازمانی و ابلاغی، هم در شمال و هم در بین استان‌های کشور جزو رتبه‌های برتر هستیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات