۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۳۴۶۱۳
آیت‌الله دری نجف آبادی:

روز دانشجو مظهر مقابله با استعمار و استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت 16 آذرماه، روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.
آيت‌الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز 16 آذرماه با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشجویان در چنین روزی در سال 57 و 58 تنفر و انزجار خود را از سیاست های استعماری، استکباری و سلطه جویانه آمریکا اعلام کردند و سه نفر از آنان مظلومانه به دست جنایتکاران رژیم طاغوت به شهادت رسیدند و از آن تاریخ این روز بزرگ در تقویم جمهوری اسلامی به روز دانشجو نام گرفته است.

 

در این بیانیه آمده است: ملت ایران باید با وحدت کلمه و یکپارچگی ملی، اطاعت از رهبری، بیداری و هوشیاری، قناعت و صرفه جویی، جهاد و فداکاری، صبر و استقامت در راه خدا و پایبندی به ارزش های و هویت اسلامی قرآنی فریب دشمن را نخوردند و با اتکا به استعدادهای درونی، بیداری و اتکا به خدا هوشیارانه در برابر جنگ روانی دشمن روی پای خود ایستادگی کنند.
در بخشی از این بیانیه تاکید شده است: دانشجویان در سالهای پس از انقلاب با بصیرت دینی و روحیه ولایتمداری همواره در توطئه های نرم دشمنان و حل مشکلات اثرگذار بوده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بیانیه فوق افزوده است: رسالت امروز همه مردم به ویژه دانشجویان، دانشگاهیان و حوزویان در قبال دفاع و حراست از ارزش های نظام بسیار سنگین است و باید با بصیرت، همت جهادی همه جانبه در مقابله با جباران تاریخ ایستادگی و مقاومت کنیم.



بیانیه می‌افزاید: تقارن روز دانشجو و هفته پژوهش فصلی مبارک برای تبیین لزوم سرعت بخشی به جنبش آگاهانه علمی و اقتصاد مقاومتی است.


در ادامه این بیانیه آمده است: بینش باز دانشجویان در شناخت تحولات منطقه‌ای و جهانی و بسط و اشاعه آن در طیف‌های مردمی مسأله‌ای است که امروز به شدت در حوزه مهار تهدیدهای نرم دشمن و تقویت انسجام ملی مطرح است./842/پ203/ب6

ارسال نظرات