۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۳۳۹۶۱
آیت‏الله موسوی اردبیلی:

آیت الله مهدوی کنی تمام مسؤولیت‌هایش را به نحو احسن انجام داد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‏الله موسوی اردبیلی به تأثیر بسیار فعالیت‎های انقلابی مرحوم آیت الله مهدوی کنی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان از اوائل انقلاب مسؤولیت‎های مهم زیادی را بر عهده داشتند که در انجام همه آنها بسیار خوب و موفق عمل کردند.
آيت الله موسوي اردبيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‏الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده مرحوم آیت‏الله مهدوی کنی با بیان اینکه نظم و انضباط از ویژگیهای فردی و اجتماعی آن مرحوم بود، گفت: رمز موفقیت آن مرحوم نظم و انضباط در همه امور بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحوم آیت‏الله مهدوی کنی انسانی بسیار آگاه، پرهیزکار و بصیر نسبت به اسلام و انقلاب بود و همین خصوصیات سبب احترام ملت ایران نسبت به ایشان است.

حضرت آیت‏الله موسوی اردبیلی به تأثیر بسیار فعالیتهای انقلابی مرحوم آیت الله مهدوی کنی در ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: ایشان از اوائل انقلاب مسؤولیتهای مهم زیادی را بر عهده داشتند که در انجام همه آنها بسیار خوب و موفق عمل کردند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: از پیش از انقلاب به همراه این مرحوم مباحث علمی بسیار گسترده‏ای را داشتیم که متاسفانه اکنون مستندات آن موجود نیست.

گفتنی است، در این دیدار حجت‏الاسلام سعید مهدوی‌کنی فرزند مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی نیز از مراجع تقلید، علما و شخصیت ها و مراکز حوزوی به دلیل صدور پیام تسلیت و حضور در مراسم ارتحال و بزرگداشت آن عالم ربانی تجلیل کرد./922/پ202/ج

 

ارسال نظرات