۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۳۳۶۹۱
فرمانده سپاه عاشورا:

بصیرت در سایه ولایت‌مداری حاصل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که امروز نیاز به بصیرت بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، گفت: البته بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل خواهد شد.
سردار غلام‌عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع بسیجیان ناحیه ولایت تبریز با تأکید بر این‌که شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: این افتخار به عنوان حماسه ماندگار در تاریخ این کشور خواهد درخشید.

 


وی ادامه داد: در مقابل این افتخار در برابر تلفات جنگ نرم دشمن شرمنده ایم، چراکه در این جنگ دشمن باورها دینی و اراده جوانان را نشانه گرفته و متأسفانه تلفات این جنگ نیز زیاد است، اگر عزم همگانی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان وجود داشته باشد، به یقین دشمنان کاری از پیش نخواهند برد.

 


سردار کریمیان با اشاره به رسالت بسیج در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان خاطرنشان کرد: حضور بسیج در دفاع مقدس حتی در ذهن دشمن نمی گنجید، اما ملت ایران با پیروی از امام خمینی و با اتکا به سلاح ایمان دشمن تا به بن دندان مسلح را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند، امروز نیازمند همان حضور جهادی در عرصه فرهنگی هستیم.

 


فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تقویت ایمان است، تصریح کرد: دشمن به دنبال اشغال ذهن‌ها و اعتقادات مردم به خصوص جوانان ماست که نیاز به بصیرت بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، البته بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل خواهد شد.

 


سردار کریمیان با اشاره به بصیرت رزمندگان دوران دفاع مقدس و با انتقاد از عده‌ای که اعتقاد دارند رزمندگان در دوران دفاع مقدس فقط با شور و احساس در جبهه‌ها حاضر می‌شدند، گفت: حضور رزمندگان در جبهه برای رضایت خدا بوده است؛ چراکه مکتب عاشورا الگوی جوانان ایرانی بوده و است.

 


وی با بیان این‌که رمز ماندگاری شهدای انقلاب اسلامی ایران همچون امام حسین(ع) این بود که فقط با خداوند معامله کرده و غیر از جلب رضایت خداوند، دغدغه دیگری نداشتند، گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین حوادث چندین سده اخیر، فرهنگ خود را از فرهنگ عاشورای حسینی برداشته است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات