۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۳۳۴۳۶

چهارمین مراسم یاد بود شهید شهریاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین مراسم یاد بود شهید دکتر مجید شهریاری و پاسداشت مقام 122 شهید دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
شهداي هسته اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تهرانچی رییس دانشگاه شهید بهشتی در مراسم چهارمین مراسم یاد بود شهید دکتر مجید شهریاری و پاسداشت مقام 122 شهید دانشگاه شهید بهشتی که پیش از ظهر امروز در سالن ابوریحان این دانشگاه برگزار شد، گفت: مومنان کسانی هستند که به آنچه عهد و پیمان کردند وفا نمودند و شهید مجید شهریاری از جمله این مومنان است که به انقلاب و ارزش های آن وفادار بود و جاودانه شد.

 

وی افزود: شهید مجید شهریاری فردی صادق و وفادار به نظام بود و شهادت دانشمندان انرژی هسته ای نشان می دهد افردای که ما را متهم به نقض حقوق بشر  می کنند، دانشمندان دانشگاه های ما را به شهادت می رسانند و دانشگاه های ما را تحریم می کنند.

 

رییس دانشگاه شهید بهشتی با بیان فرمایشی از مقام معظم رهبری گفت: ایشان شهید شهریاری را عنصر بسیجی معرفی کردند و این نشانه استقلال جوانان این مرز و بوم است که دنیا پرستی را رها کرده بودند و به پیمان خود وفا کردند.

 

تهران چی با اشاره به خاطره ای از شهید شهریاری افزود: ماه رمضان سال آخری که شهید شهریاری به شهادت رسید از ایشان پرسیدم که شب قدر را در کجا حضور داشتید و ایشان گفت که شب قدر را در امام زاده صالح تهران حضور داشتم و اکنون مزار یاد بود ایشان در امامزاده صالح است.

 

وی افزود: از مصیبت های جهان در قرن اخیر این است که مراکز علمی و دانشگاه ها را به گلوله هدف می گیرند و مقالات علمی دانشگاه های ما را به بهانه تحریم چاپ نمی کنند، اما به فرموده امام (ره) جوانان ما برای جریان های دانش خلق شده اند و با همه اعتقادات خود در راه حق جهاد می کنند.

 

در این مراسم مادر و همسر شهید شهریاری نیز حضور داشتند و صابر خراسانی شاعر اهل بیت (ع) لحظاتی را در میان حضار به شعر خوانی پرداخت.

 

گفتنی است شهید دکتر مجید شهریاری از دانشمند هسته ای کشورمان 8 آذر سال 1389 از سوی عوامل فریب خورده رژیم صهیونستی به شهادت رسید./818/پ202/ب4

ارسال نظرات