۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۳۳۲۶۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ایمان و بصیرت مهم ترین سلاح بسیج برای مقابله با دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر این که سلاحی که بسیج برای حفظ نظام و ارزش های آن نیاز دارد سلاح ایمان و بصیرت و تقوا است، گفت: امروز نیز دشمنان با هجمه های سازمان یافته فرهنگی به سراغ همین نقطه قوت ما یعنی ایمان مردم آمده است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع بسیجیان شهرستان قائمشهر با مهم ارزیابی کردن مسؤولیت و رسالت بسیج در این برهه از زمان، گفت: وظیفه بسیج امروز همان وظیفه اهل بیت رسول الله و امام حسین(ع) بعد از واقعه عاشورا است.

 

وی افزود: امام حسین(ع) برای احیای اسلام ناب جد بزرگوارش و به زیر آوردن حکومت فاسد بنی امیه و رسوا کردن چهره پلیدشان که سال ها در هاله ای از ابهام بود قیام کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که انقلاب ها در جهان دو چهره خون و پیام دارند، تصریح کرد: پیام، چهره خون در کربلا را امام حسین(ع) و اصحابش بر عهده گرفتند و چهره پیام در کربلا برعهده اهل بیت(ع) گذاشته شد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که حضرت زینب(س) مسؤولیت خطیر انتقال پیام عاشورا به نسل های آینده را عهده دار شد، خاطرنشان کرد: چهره پیام انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب آل الله و نهضت ابا عبدالله الحسین(ع) دارد.

 

وی با اشاره به این که وظیفه حضرت زینب(س) بسیار سخت تر از قیام عاشورا بود، ادامه داد: امام حسین(ع) و یارانش تن به یک کار دادند و آن شهادت در راه خدا بود و این کار برای آنها سخت نبود چون آنها عارف بودند.

 

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: وظیفه کاروان اسرا در شام این بود که جلوی تحریف قیام امام حسین(ع) را بگیرند چون بنی امیه به راحتی می توانستند قیام اباعبدالله(ع) را وارونه جلوه دهند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که بسیجیان کشورمان امروز همان رسالت دوران پس از قیام حسینی را عهده دار هستند، خاطرنشان کرد: فرزندان ایران اسلامی در دفاع مقدس با ایثار و فداکاری عارفانه جنگیدند و شربت شهادت نوشیدند و بعد از آنها مسؤولیتی که بر دوش ما است سخت تر است و آن حفظ نظام اسلامی و انقلاب است.

 

وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد محافظت از این انقلاب در جمع بسیجیان گفت: پاسداری از این انقلاب و نظام اسلامی با ایمان، تقوا و بصیرت امکان پذیر است یعنی بسیج حافظ این نظام و دستاوردهای آن است و تقوا، پرهیزکاری، بصیرت، عمل به موقع و به اندازه از مشخصه اصلی بسیج است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که بسیج در هر جا و هر شرایطی لازم شد به وظیفه اش عمل می کند، گفت: حضرت زینب(س) در غم شهادت برادرش مثل شمع می سوخت اما هرگز وظیفه ای که بر عهده داشت فراموش نکرد تا پیام قیام را برساند.

 

وی با تأکید بر این که سلاحی که بسیج برای حفظ نظام و ارزش های آن نیاز دارد سلاح ایمان و بصیرت و تقوا است، گفت: امروز نیز دشمنان با همه توان خود به سراغ همین نقطه قوت ما یعنی ایمان مردم آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که بسیج مخلص و با تقوا، با بصیرت و ولایتمدار، زمان شناس، دشمن ستیز است که به اندازه عمل می کند و افراط و تفریط ندارد، گفت: بسیج نه عقب می ماند، نه جلو می افتد بلکه مسؤولیت خود را به خوبی انجام می دهد ما می توانیم با استفاده از ظرفیت بسیج حکومت بزرگ اسلام را در دنیا شکل بدهیم.

 

حجت الاسلام غلامی در پایان خاطر نشان کرد: هرجا بسیج وارد شده  و عمل کرده است چه در داخل کشور و چه در خارج، در میان ملت ها به عنوان الگوی موفق شناخته شد و به پیروزی های چشمگیر و خیره کننده رسید./950/پ202/ب1

ارسال نظرات