۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۳۲۹۸۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

مقاومت ملت های منطقه در برابر ظلم الگویی از تفکر بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان این که بسیج امروز فرهنگ مقاومت را در بسیاری از نقاط جهان نهادینه کرده است، گفت: این فرهنگ استکبار ستیز بسیاری از معادلات غرب در منطقه و جهان را بر هم زده است.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در مراسم تجلیل از کارکنان بسیجی این اداره کل در ساری گفت: روحیه بسیجی به عنوان یک فرهنگ متعالی باید در همه عرصه ها حفظ و تقویت شود.

 

وی، هفته مقدس بسیج را برای ملت شهید پرور ایران اسلامی یادآور حماسه‌ها، ارزش‌ها و مفاهیم غنی و ارزشمند دفاع مقدس دانست و افزود: فرهنگ بسیجی همان فرهنگ ولایتمداری، کفر ستیزی، ظلم ستیزی، اخلاص و ایمان و جانبازی در مسیر تحقق اهداف الهی است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان این که نقش عظیم بسیج در روند تحولات شگرف دهه‌های اخیر تاریخ کشورمان و بلکه جهان اسلام بیانگر این حقیقت است که بسیج نه تنها نماد برجسته ای از یک تشکل موفق مردمی، بلکه نماد یک فرهنگ پویا و با نشاط و پیام آور نوعی از یک اندیشه متعالی است، تصریح کرد: نگرشی که در آن ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی، ظلم ستیزی و مخالفت با استکبار، در کنار حفظ روحیه انقلابی و عدالت خواهانه و در نهایت، حمایت عزتمندانه در پرتو نور ولایت معصومین(ع)، مهم‎ترین شاخصه‌ها محسوب می‌شوند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که بسیج امروز فرهنگ مقاومت را در بسیاری از نقاط جهان نهادینه کرده است، بیان داشت: این فرهنگ استکبار ستیز بسیاری از معادلات غرب در منطقه و جهان را بر هم زده است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی مهم ترین رسالت بسیج فعالیت در زمینه فرهنگی، فرهنگ عمومی و سبک زندگی اسلامی است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که شجره طیبه بسیج از بناهای با برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: بسیج از همواره درمسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده است و راز ماندگاری ان پیوند با فرهنگ عاشور است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: صیانت از فرهنگ بسیجی وظیفه همه ما است و باید این نعمت الهی را قدردان باشیم تا اقتدارمان پایدار بماند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نهادی است که مظهر عظمت و ماندگاری ملت ایران است، ادامه داد: فرهنگ بسیج در هشت سال دفاع مقدس نظام سلطه را به زانو درآورد و امروز نیز بسیج قوت قلب دوستان و خاری در چشم دشمنان است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: همه تلاش دشمن این است که با اقدامات گسترده خود فرهنگ بسیج را کم رنگ کند و مانع بسط و گسترش تفکر بسیجی و خدا محورانه از جامعه ایران اسلامی و کشورهای منطقه  شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران تأکید کرد: اما بسیج امروز به عنوان یک فرهنگ و الگوی  قابل صدور به کشور های آزادی خواه تبدیل شده است که نمونه کامل آن حزب الله لبنان و گروه های مقاومت در سراسر جهان است./950/پ202/ب1
 

ارسال نظرات