۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۳۲۸۴۹

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان پاکدشت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان پاکدشت با عنوان شکوه مقاومت برگزار شد.
ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان پاکدشت با عنوان "شکوه مقاومت" در قالب گردانهای بیت المقدس، کوثر، عاشورا، الزهرا(س)، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، اقشار بسیج و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم از همه اقشار آمده بودند، از دانش آموز ابتدایی گرفته تا پیشکسوت بسیجی، مهندسین و عشایر خونگرم، برادران و خواهران بسیجی، مسؤولان هم که لباس رزم بر تن کرده بودند، پا به پای بسیجیان همراه مراسم بودند.


همه آمده بودند تا لبیک یا خامنه ای سر دهند


پدران و مادران شهدا این اسوه های صبر و ایثار هم برای واگذاری پرچم سرخ شهادت به نیابت از فرزند شهیدشان به یک روحانی بسیجی تازه منتصب شده در مراسم حاضر بودند.


بسیجان با برافراشتن پرچم سبز یا حسین(ع) و سرخ یا ابوالفضل(ع) اذعان داشتند که تا پرچم را به دست منجی عالم بشریت نسپارند، ولایت را تنها نمی گذارند.


این گردهمایی با حضور سردار حسین معروفی، معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام جمعه و دیگر مسؤولان شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار شد.


سردار معروفی در این مراسم با بیان اینکه نخستین بسیجیان در دین اسلام، رسول خدا(ص) و امام علی(ع) بودند، بسیج را یک جریان و تفکر انقلابی دانست و گفت: بسیج یک تشکیلات نیست، بسیج یک تفکر است که امروز در جای جای دنیا این تفکر در حال شکل گیری است.


وی واقعه عاشورا را برگرفته از روحیه بسیجی بیان کرد و اظهار داشت: حضرت سیدالشهدا(ع) بزرگ ترین آموزگار بسیج بودند.


معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه با اشاره به فرمانپذیری بسیج از رهبری برای اجرای اصول تصریح کرد: بسیج یعنی عزت، سربلندی، اقتدار و هوشیاری که با این تفکر توانستیم به خودباوری برسیم.


وی با بیان آینده نگری امام راحل(ره) در تشکیل بسیج بیان داشت: هیچ کس آینده بسیج را نمی دانست و امروز می بینیم که هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود به انقلابی که برگرفته از تفکر بسیجی هست تعرض کند.


سردار معروفی با اشاره به حضور بسیجیان در تمام عرصه های انقلاب، گفت: بسیجی ها در شبهای عملیات دفاع مقدس در کار خیر از هم سبقت می‌گرفتند و با آن روحیه توانستند دشمن را به زانو در آورند. در 9 دی سال 1388 هم حضور بسیج خنثی کننده فتنه شد.

 

ولایت پذیری، محتوای اصلی بسیج


وی با بیان اینکه امروز دشمن در حال از بین بردن ظاهر بسیج نیست و آنها می‌خواهند محتوا را از بین ببرند، ادامه داد: جوان 13 ساله و پیرمرد 75 ساله همه برای یک هدف آمده بودند، همه ولایت پذیر بدند که محتوای اصلی بسیج هم همین است.


این رزمنده پاسدار، بسیجی را به دور از محافظه کاری مطرح کرد و افزود: همانطور که در عاشورا و دفاع مقدس اتفاق افتاد؛ کاری که در آن اخلاص باشد، پایدار خواهد ماند.


وی در پایان 2 راه حل را برای مبارزه با حیله دشمن عنوان کرد و ابراز داشت: امام شناس و دشمن شناس باشیم و تا وقتی که بدون چون و چرا ولایت پذیر باشیم، پیروز خواهیم بود.


گفتنی است، سرودخوانی یک صدای بسیجیان، خواندن میثاق نامه، نوحه خوانی و شعرخوانی از دیگر برنامه های امروز این تجمع با شکوه بود./804/پ201/ب4

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
با سلام .من درخواست دارم به سوریه بروم. شغلم مکانیک هست احساس میکنم اونجا بیشتر بهم نیاز دارن.اگه امکانش هست تا لشگر حضرت ابولفضل عباس حرکت نکرده .کمک کنید منم سهم خودمو از زندگی بکشم بیرون.
0
0