۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۳۲۷۸۲
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

نمایش شکوهمند اقتدار بسیج در گردهمایی بزرگ 10 هزار بسیجی دامغانی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) 10 هزار بسیجی شهرستان دامغان هم‌گام با دیگر بسیجیان ایران اسلامی با حضور در گردهمایی شکوهمند، جلوه‌هایی از اقتدار بسیج و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
گردهمايي بزرگ بسيجيان شهرستان دامغان گردهمايي بزرگ بسيجيان شهرستان دامغان گردهمايي بزرگ بسيجيان شهرستان دامغان گردهمايي بزرگ بسيجيان شهرستان دامغان دريادار دوم حميد اباذري- گردهمايي بزرگ بسيجيان شهرستان دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، دریادار دوم حمید اباذری، جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) در این گردهمایی بزرگ که با حضور گسترده اقشار و حوزه‌های مختلف بسیج برادران و خواهران، مسؤولان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان در محل سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان و همه آحاد ملت ما باید همچون همیشه هوشیار باشند زیرا امروز خطر نااهلان و فتنه‌گران داخلی بیش از تهاجم دشمنان خارجی وحدت و اقتدار ما را تهدید می‌کند.

 

وی بسیج را معنی و نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نامید و افزود: شجره طیبه انقلاب اسلامی و لشگر مخلص خدا در تمامی صحنه‌ها و حوزه‌ها آماده و در وسط میدان مهیای خدمت به اسلام، ملت و کشور است همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس بسیجیان پیشاپیش دیگر نیروهای جان برکف و مسلح کشورمان حماسه آفریدند و درس ایثار و مقاومت به همگان دادند.

 

اباذری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و تأکید بر حمایت از تیم مذاکره کننده ایران اسلامی، تصریح کرد: ما رهروان فکری و عملی رهبر فرزانه انقلابیم و تردیدی نداریم که دشمنی آمریکا و نظام سلطه با ما پایانی ندارد و مسئله هسته‌ای تنها بهانه و گوشه‌ای از عداوت و کینه ورزی آنها نسبت به انقلاب اسلامی و مردم دیندار ما است.

 

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: امروز آمریکا و روسیه بیش از 10 هزار کلاهک هسته‌ای در زراتخانه‌های خود دارند و نام این تجهیزات مرگبار را عامل بازدارنده می‌گذارند، امروز در دنیایی به سر می‌بریم که کشور کوچکی همچون کره شمالی برای حفظ و حراست از خود به تولید و انباشت سلاح اتمی روی می‌آورد؛ اما ایران اسلامی نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد.

 

وی تأکید کرد: عامل بازدارنده و سلاح و زراتخانه هسته‌ای کشور و نظام ما بسیجیان همیشه در صحنه در جای جای ایران اسلامی هستند، دشمن نیز اگر امروز از تدعی و تهاجم نظامی به میهن ما واهمه دارد به دلیل وجود نیرویی مردمی با ایمان و برآمده از بتن ملت به نام بسیج است.

 

این دریادار سپاه اسلام بن بست را در تفکر و فعالیت بسیج بی معنی دانست و گفت: دشمن هر روز جلوه‌ای جدید از توانمندی جوانان ایرانی را شاهد است، هنگامی که متخصصان و مهندسان بسیجی کشورمان نمونه ایرانی پهباد آر کیو 170 را ساختند در حالی‌که آمریکایی‌ها آن را لبه و حد نهایت تکنولوژی جهانی معرفی می‌کردند، به همه ثابت شد که بسیجی توقف ناپذیر است.

 

 اباذری با تکرار جمله به یاد ماندنی شهید بهشتی(ره) که "آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" به تلاش‌های گوناگون استکبار جهانی برای نابودی نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز اشاره کرد و افزود: اما به یمن تفکر اسلامی و شیعی بسیجی امروز انقلاب اسلامی نه تنها در مرزهای کشورمان بلکه در جای جای ممالک اسلامی به اندیشه آزادگان و مبارزان با ظلم و کفر و استبداد بدل شده است.

 

سید محمد رضا حسینی، فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این مراسم با ستودن نقش آفرینی بسیج و بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل و پس از آن در سنگر سازندگی و امروز در خاکریز اقتصاد مقاومتی و جبهه جنگ نرم، تصریح کرد: تفکر بسیجی بر آمده از فرهنگ عاشورا و اندیشه ناب امام خمینی(ره) می‌تواند آزادی بخش و عامل پیروزی همه ملل مسلمان بر کفر و ظلم و تکفیر باشد.

 

گفتنی است، رونمایی و اجرای ترانه حماسی بسیج، توسط هنرمند دامغانی حسن حاج عیدی، نمایش قدرت رزمی و آمادگی دفاعی بسیجیان این شهرستان و تجلیل از بسیجی نمونه از دیگر بخش‌های این گردهمایی بزرگ بسیجیان پیر و جوان و زن و مرد شهرستان دامغان بود./977/پ202/ب

ارسال نظرات