۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۳۲۷۴۹
معصوم:

نام شهید تهرانی مقدم لرزه بر پیکره اسرائیل می‌انداخت

خبرگزاری رسا ـ راوی سیره شهدا علما و دانشمندان اسلامی را تجلی علم الهی بر روی زمین دانست و گفت: شهدایی همچون تهرانی مقدم و چمران با علم خود به جنگ دشمن رفتند؛ اسرائیل از شنیدن نام تهرانی مقدم لرزه بر اندامش می‌افتاد.
شهيد تهراني مقدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین سالگرد شهادت سردار شهید تهرانی مقدم صبح امروز در دانشگاه قم برگزار شد.

 

در این جلسه حبیب‏الله معصوم راوی دفاع مقدس با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: برخی بندگان خداوند به خاطر تلاش و مقاومت فراوان در برابر دشمنان یک تنه می‏ایستند؛ در قرآن از آنها به نیکی یاد شده است.

 

وی با اشاره به سخنان امام خمینی‏(ره) افزود: ایشان مردم را با نیروی اخلاص به مقاومت در برابر مستکبران جهان دعوت کرد در صورتی که می‏دانست تعداد رزمندگان و تسلیحات نظامی کشور ما بسیار کمتر از دشمن است.

 

معصوم با اشاره به سیره علما و دانشمندان اسلامی، ابراز داشت: این مؤمنان که تمام زندگی خود را وقف اسلام کرده‏اند تجلی خداوند بر روی زمین هستند؛ شهید تهرانی مقدم یکی از این مؤمنانی بود که خود به تنهایی لرزه بر اندام اسرائیل انداخته بود.

 

وی شهید حسن تهرانی مقدم را هچون شهید مصطفی چمران توصیف کرد و خاطر نشان کرد: شهید تهرانی مقدم نیز با تحصیل و بدست آوردن علم به جنگ با استکبار رفت و در تمام لحظات عمر از علم برای مقاومت علیه دشمن استفاده کردند.

 

این راوی دفاع مقدس با اشاره به نقش حضرت زینب(س) در نهضت عاشورا تأکید کرد: همان‏ گونه که حرکت ایشان قیام عاشورا را زنده نگه داشت، بانوان و مادران شهدا نیز در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن موجب اعتلای انقلاب اسلامی شدند.

 

معصوم علت موفقیت شهیدتهرانی مقدم را ایمان وی دانست و اظهار داشت: اگر ایمان از جوانان یک کشور گرفته شود فتح آن کشور کار سختی نخواهد بود؛ تمام دنیای استکبار پس از سی و پنج سال نتوانستند کشور ما را شکست دهند، این به خاطر قدرت ایمان جوانان است.

 

وی با اشاره به استحاله فرهنگی اسپانیا در طول تاریخ گفت: اسپانیا روزی جز جغرافیای اسلام بود اما با نفوذ فرهنگ تحمیلی استکبار، فساد و فحشا در آن کشور رواج پیدا  کرد، ایمان ملت اسپانیا سست شد و نهایتا از جرگه کشورهای اسلامی خارج شد.

این رزمنده دفاع مقدس انقلاب اسلامی را تنها کشوری دانست که فرهنگ آماده سازی جهان برای ظهور حضرت حجت(عج) را ترویج می کند و افزود: به همین دلیل استکبار جهانی سعی دارد با رواج فساد در کشور ما، مقاومت ایران را تضعیف کنند./1329/پ202/ف

ارسال نظرات