۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۳۲۶۶۳
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

بصیرت و ولایت مداری لازمه مقابله با توطئه های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: بصیرت مندی و ولایت مداری دو لازمه اصلی مقابله با توطئه های دشمنان به شمار می رود.
حجت الاسلام بهرامي - رييس عقيدتي سياسي ناجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان خراسان شمالی، استقامت، پایداری و صبر، آگاهی و ولایت مداری را از ویژگی های لازم برای موفقیت در تمامی عرصه های نظام اسلامی دانست و افزود: خداوند متعال نعمت های فردی، اجتماعی، مادی و معنوی فراوانی را نصیب ملت ایران کرده که در این میان نعمت اسلام، مسلمان بودن، نعمت ولایت و نعمت قرآن که سند آسمانی و وسیله هدایت و انسان سازی است، از نعمت های ویژه باری تعالی محسوب می شود که مسیر موفقیت را هموار کرده است.

 

وی در ادامه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، با اشاره به این که روحیه بسیجی در نیروی انتظامی کشور سبب دست یابی به موفقیت ها و حصول نتایج ارزشمند شده است، اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج جامع خوبی ها و نیکی ها برای کشور و نظام است.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان این که بسیج کشور و نظام اسلامی را بیمه کرده است، اضافه کرد: بسیج متعلق به همه اقشار بوده و هر کسی که برخی از ویژگی های مورد نظر مکتب بسیج را داشته باشد، بسیجی است و نمی توان تنها به خاطر داشتن و یا نداشتن کارت سازمانی بسیج، فردی را بسیجی و یا غیربسیجی دانست.

 

به گفته وی بسیج نعمتی بی بدیل و ارزشمند است که امروز با صدور از انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه سبب شده تا مردم عراق و سوریه بتوانند در برابر دشمنان مقاومت کرده و به پیروزی برسند.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تصریح کرد: روحیه و مکتب بسیجی به هر جایی که وارد شود نور هدایت و تعامل را با خود به همراه دارد و بدخواهان مردم را از صحنه بیرون می کند.

 

وی با بیان این که در این سال ها نیز روحیه بسیج مرزهای کشور ما را حفظ و تهدیدات درون و برون مرزی را دفع کرده است، افزود: هرچقدر تفکر و روحیه بسیجی در کشور رشد کرده و بالنده تر شود به همان میزان کشور و نظام اسلامی قوی تر خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با تأکید بر بزرگداشت و تکریم بیشتر هفته بسیج، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه بسیجی و جهادی سبب قوت نظام اسلامی و رشد و توسعه کشور می شود به همین دلیل می بایست روحیه بسیجی و جهادی به همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، صنعت، علم و ... وارد شود.

 

وی با اشاره به رهنمون های رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات جامعه، اظهار داشت: بنا به فرموده رهبری اراده عمومی و به میدان آمدن مردم و مدیریت درست حلال مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بصیرت مندی و ولایت مداری را دو لازمه اصلی مقابله با توطئه های دشمنان و موفقیت در امور دانست و افزود: مدیریت جهادی در عرصه های مختلف به این معنا که برای خدا کار کرده و با همه توان خود با دشمنان مقابله کنیم؛ بدون شک سبب پیروزی چشمگیر نظام اسلامی در میدان های مختلف خواهد شد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات