۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۳۲۵۷۷
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

دشمنان توان مقابله با نیروی بسیج را ندارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی گفت: گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جهان سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی در جهان می‌شود و زمینه را برای ظهور آخرین منجی مستضعفان جهان آماده می‌کند.
حجت الاسلام قهرماني، مدير حوزه هاي علميه آذربايجان غربي

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، به بیان جایگاه انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که نهال پرخیر و برکت آن به دست بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) کاشته شد و از اول انقلاب تا کنون شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر این درخت تنومند هستیم.

 

وی آرامش و سربلندی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای بسیجی دانست و افزود: در جنگ تحمیلی جوانان پاک این کشور به ندای جهادی رهبر کبیر انقلاب(ره) لبیک گفته و با شرکت در بسیج عمومی و جهاد، دشمنان اسلام را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند و امروزه ما همه آسایش و آرامش خود را مدیون ایثارگری‌های جوانانی هستیم که با همه هستی خود وارد میدان نبرد شده و از میهن انقلابی و اسلامی خود دفاع کردند.

 

حجت‌الاسلام قهرمانی سایه گسترده بسیج را در کشورمان عامل آرامش خواند و بیان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که همه ما از سایه گسترده و امنیت بخش آن بهره‌مند هستیم.

 

مدیر حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی با اشاره به کارنامه درخشان بسیج در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: در هشت سال دوران دفاع مقدس نقش آفرینی و درخشش خیره کننده کارنامه بسیج انکارناپذیر است چراکه توانست در برابر دشمنان اسلام با همه توان خود در جنگ تحمیلی به اسم عراق به ایران اسلامی هجوم آوردند، ایستادگی کند.

 

وی تصریح کرد: اگر بینش عمیق امام(ره) و ولایت‌پذیری جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس نبود امروز دشمنان اسلام خاک ما را در تبره می‌کردند و اثری از اسلام حقیقی در جهان نمانده بود.

 

مدیر حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی دشمنان را ناتوان از مقابله با نیروی بسیجی و همیشه آماده کشور خواند و بیان کرد: دشمنان در برابر این نیروی مخلص حاضر در همه صحنه‌های حساس کشور چاره‌ای جز سر تعظیم فرود آوردن ندارند و اعتراف می‌کنند که توان نفوذ به نیروی گسترش یافته را ندارند و فرهنگ و آوای بسیج در ایران آنان را مبهوت کرده است.

 

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی بسیج را الگویی برای تمام مستضعفان جهان معرفی کرد و افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که با شکوفایی خود در جهان شاخ وبرگ‌های خود را گسترش داده و آوای خود را به گوش تمام مستضعفان جهان رسانده است و محرومان جهان نیز با الگو گیری از این مکتب و فرهنگ بسیجی زیر سایه این درخت تنومند جمع شده‌اند.

 

وی با بیان این که راه امام(ره) ادامه دارد، تصریح کرد: چراغی که به وسیله امام خمینی(ره) در جهان به خواست خدای رحمان روشن شده است خاموش شدنی نیست و روز به روز در حال نور افکنی و روشنی بخشی به جهان غرق شده در تاریک‌هاست.

 

بسیج برخاسته از متن جامعه است

 

مدیر حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی بسیج را برخاسته از متن مردم خواند و ابراز کرد: بسیج حاصل ایمان و اعتقاد و عقیده مردم پاک سرشت است و با باورهای دینی و اعتقادی مردمی که از متن آن‌ها برخواسته است کاملا هم مسیر و هم عقیده است.

 

وی به توطئه‌های دشمنان برای تضعیف جهان اسلام و سلطه بر آنان اشاره و بیان کرد: دشمنان اسلام که دست و پای خود را در برابر این نیروی الهی گم کرده‌اند هر روز به شکل‌ها و بهانه‌های مختلف برای سلطه بر جهان اسلام و ریشه کنی این نهادی که به فرمان امام فرزانه انقلاب(ره) تشکیل شد، نقشه می‌کشند و غافل هستند از اینکه تلاش‌های آن‌ها نتیجه عکس می‌دهد و اتحاد و همبستگی را بین جهان اسلام و همه مستضعفان جهان بیشتر می‌کند.

 

حجت الاسلام قهرمانی آینده جهان اسلام را درخشان خواند و افزود: آنچه که ما باور داریم و قرآن نیز به آن اشاره کرده است سربلندی و پیروزی دین اسلام و همه مستضعفان جهان در برابر مستکبران و کافران است و با گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جهان امیدواریم به زودی شاهد آمادگی جهان برای ظهور آخرین منجی انسانیت در جهان باشیم و پرچم انقلاب اسلامی توسط رهبر فرزانه‌مان به دست مبارک امام عصر(عج) سپرده شود./936/ت302/ب4

ارسال نظرات