۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۳۲۵۳۴
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

دشمنان درصدد ترویج اسلام آمریکایی هستند/ تحکیم پیوند مردم با علما و رهبری رمز پیروزی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اصفهان ضمن تأکید بر این که دشمنان درصدد ترویج اسلام آمریکایی هستند، گفت: اگر پیوند مردم با حوزه های علمیه، علما، متخصصان و به ویژه رهبر معظم انقلاب مستحکم باشد توطئه های دشمن خنثی می شود.
اسلام آمريکايي

حجت الاسلام رضا غفاری پور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به این که امام حسین(ع) آمدند تا مسیر انحرافی جامعه در سال 61 هجری قمری را اصلاح کنند، گفت: این مسأله تنها با ریخته شدن خون و شهادت محقق می شد که از ناحیه این امام شریف صورت گرفت.

 

وی با بیان این که سیدالشهدا(ع) سخنرانی، موعظه، نصیحت و اتمام حجت کردند اما سودی نداشت، افزود: در این جا بود که حضرت جانشان را فدا کردند تا شوکی به جامعه وارد شود و اتفاقی رخ دهد.

 

حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به این که به همین دلیل نیز بود که امام حسین(ع) اهل بیت و فرزندان خود را نیز به همراه خود به کربلا آوردند، تصریح کرد: چرا که اگر امام حسین اهل بیت را با خود به کربلا نیاورده بود تأثیر خون امام حسین در کربلا مانده بود.

 

وی بیان کرد: اگر از یک قیام، که انقلاب اسلامی ایران ما نیز از آن سرچشمه گرفته است، بخواهیم به خوبی استفاده کنیم و هم درس بگیریم و هم پیام آن را دریافت کنیم کسانی مانند سیدالشهدا  باید خون خود را برای حفظ اسلام فدا کنند و تعدادی نیز باید پیام رسان خون شهدا باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان درباره نحوه بیان مبلغان دین در این موضوع خاطرنشان کرد: ما باید از عاشورا بگوییم و پس از آن وضعیت زمان خود را در نظر گرفته و با شرایط عاشورا تطابق دهیم.

 

وی با بیان این که همان چیزی که دشمن در سال 61 هجری با نام اسلام عرضه می کرد امروز نیز دشمنان اسلام به دنبال عرضه آن با نام اسلام هستند، گفت: به همین دلیل امام خمینی(ره) اسلام ناب را مقابل اسلام آمریکایی مطرح کردند.

 

حجت الاسلام غفاری پور با اعتقاد به این که اسلام ناب همان اسلام نبوی و علوی است و اسلام آمریکایی که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب از آن یاد می کنند همان اسلام اموی و عباسی است، اظهار کرد: امروز اگر مصداق اینها را بخواهیم بیابیم به این نکته می رسیم که اسلام آمریکایی همان اسلام سکولار و معتقد به جدایی دین از سیاست است.

 

وی با بیان این که برخی که خوشبخانه کم تعداد هم هستند اما متأسفانه اینگونه تبلیغ می کنند که ما کاری به سیاست و این که چه اتفاقی رخ می دهد، افزود: از طرفی شاهد ترویج اسلام خشن تکفیری ها از سوی القاعده و داعش هستند.

 

وی تأکید کرد: وظیفه امروز روحانیان و مبلغان دین این است که اسلام ناب نبوی و علوی را معرفی کنند تا ماهیت اسلام تکفیری، سکولار و دیگر فرقه های انحرافی اسلام و حتی انحرافاتی که برخی دشمنان در لباس شیعه در حال ایجاد آن هستند و به خورد برخی عزاداران می دهند، مشخص شود.

 

حجت الاسلام غفاری پور نسبت به ایجاد انحراف در تشیع و رسوخ آن به وسیله برخی سخنرانان و مداحان به هیأت های مذهبی که جریان شیرازی نمونه بارز آن است هشدار داد و بیان کرد: اسلام حقیقی و اصلی این نبوده و اگر امروز بتوانیم مردم را روشن کنیم که دشمن امروز به دنبال چیست و پیوند مردم را با رهبر معظم انقلاب قوی کنیم دشمن را تضعیف کرده ایم.

 

وی با بیان این که امروز هدف دشمن این است که ارتباط میان روحانیت، مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب را با مردم ضعیف کند، خاطرنشان کرد: اگر دشمن بتواند این کار را بکند به دیگر اهداف خود نیز می رسد و اگر پیوند مردم با حوزه های علمیه، علما متخصص و آگاه و به ویژه رهبر معظم انقلاب مستحکم باشد توطئه های دشمن راه به جایی نمی برد./939/ت302/ب4

ارسال نظرات