۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۳۲۴۵۷

نمایشگاه بسیج 35 سال حضور با بصیرت در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه بسیج 35 سال حضور با بصیرت هم زمان با هفته بسیج در اهواز برگزار شد.
نمایشگاه بسیج 35 سال حضور با بصیرت در اهواز برگزار شد

مهدی علی داد، فرمانده پایگاه بسیج حوزه 2 شهری اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: نمایشگاه بسیج 35 سال حضور با بصیرت هم زمان با هفته بسیج برای نخستین بار در مرکز شهر اهواز برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه شامل 17 غرفه بوده که فعالیت های آن تا آخر هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.

علی داد تصریح کرد: غرفه شهدا که شامل تصاویر برخی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای هسته ای، غرفه حجاب که شامل عرضه لباس اسلامی و مشاوره بوده و غرفه سبک زندگی اسلامی از جمله غرفه های این نمایشگاه هستند.

فرمانده پایگاه بسیج حوزه 2 شهری اهواز، غرفه های فضای مجازی، پلیس فتا، مبارزه با مواد مخدر، فرقه های انحرافی، طب سنتی، کتاب، دستاوردهای بسیج دانش آموزی، کارگاه نقاشی کودکان کربلا، اقتصاد مقاومتی و هلال احمر را از دیگر غرفه های این نمایشگاه فرهنگی عنوان کرد.

وی در ادامه بیان داشت: شناسایی آسیب های رسانه ها، پاسخ به شبهه ها، شناخت جرائم و نشر فرهنگ کتاب خوانی و علوم قرآنی و یادگیری خود امدادی و دیگر امدادی را از هدف های برپایی این نمایشگاه برشمرد.

علی داد افزود: در غرفه کتاب علاقه مندان می توانند از تخفیف ویژه 30 درصدی این نمایشگاه استفاده کنند.

فرمانده پایگاه بسیج حوزه 2 شهری اهواز تصریح کرد: سالنی با گنجایش 200 نفر در این نمایشگاه در نظر گرفته شده که هر شب کارشناسان برای بازدیدکنندگان درباره موضوع های ارائه شده در این نمایشگاه برنامه ای اجرا می شود.  

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از سوی پایگاه بسیج منطقه 2 حوزه شهری اهواز و با همکاری شهرداری اهواز برپا شده است./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات