۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۳۲۲۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

بسیج پشتوانه عظیمی برای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امروزه بسیج به‌عنوان یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و عرصه های دفاعی فرهنگی اقتصادی سیاسی نقش خود را ایفا می‌کند.
عبدالرضا سروستاني

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بعدازظهر امروز(یکشنبه) در جمع بسیجیان گفت: انقلاب اسلامی منشا برکات بزرگی در عصر حاضر بود و توانست با رهبری های الهی و حکیمانه امام راحل (ره) و در ادامه آن مقام معظم رهبری یک دگرگونی در جامعه جهانی به وجود بیاورد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: از آن جا که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و دینی است و رهبری انقلاب هم یک منصب دینی است تمامی ابعاد و زوایای انقلاب باید مبتنی بر تعالیم اسلامی بنا نهاده شود.

 

وی افزود: فرهنگ، اقتصاد و سیاست ما باید مبتنی بر فرهنگ تعالیم آسمانی و الهی باشد و در مجموع اجتماع ما باید محور آن اسلام، قرآن و فرهنگ اهل بیت باشد.

 

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی یک سری افکار و جریاناتی تولد یافتند که می توانند برای همیشه در تاریخ به ایفای نقش بپردازند، ادامه داد: نهاد انقلابی بسیج یکی از این جریانات است که با هدف دفاع آرمانی از کیان انقلاب اسلامی و ارزش های دینی به فرموده حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاده شده و توانسته است در طول بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی به خوبی در عرصه های مختلف بدرخشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تشریح مولفه های فرهنگ بسیجی اضافه کرد: این فرهنگ با اتکا بر فرهنگ ایثار و شهادت و بر اساس افکار الهی و نورانی حضرت امام (ره) بنا نهاده شده و در ذهن جوانان این مرز و بوم ثبت شده است تا برای همیشه در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی پا بر جا بماند و دست طمعکاران را از این مرز و بوم قطع کند.

 

وی با بیان این که بسیج دارای کارکرد موثری در طول انقلاب اسلامی بوده تصریح کرد: در جریان هشت سال دفاع مقدس زمانی که دشمنان به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته بودند، این فرهنگ بسیجی بود که با به هم ریختن خطوط استوار دشمن توانست معادلات ان ها را به هم بریزد و با استفاده از قدرت معنویت در برابر دشمنان ایستاده و ان ها را ناکام کنند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: دشمنان اسلام در طول سالیان بعد از جنگ از طریق اعمال تحریم، جریان سازی های سیاسی و ایجاد تنگناهای اقتصادی برای رسیدن به ارمان های خود تلاش کردند، اما عزم ملی و ایمان و شجاعت مردم ارزشمند اسلامی ما بود که در مقابل ان ها ایستادگی کرد و همگان با تکیه بر قدرت ذات ربوبی و بهره مندی از از فرهنگ بسیجی در برابر دشمنان ایستادند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: امروزه بسیج به‌عنوان یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و عرصه های دفاعی فرهنگی اقتصادی سیاسی نقش خود را ایفا می‌کند و نباید فراموش کنیم آن چه که اساس فرهنگ بسیجی است قدرت معنویت است و باید این روحیه درون جوانان ما ایجاد و تقویت شود.

 

حجت‌الاسلام سروستانی ابراز داشت: با سلاح ایمان و معنویت در مقابل خواسته های دشمنان نقش خود را ایفا کنیم فرهنگ بسیجی برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ما ثبت خواهد شود و در آینده هم نقش خود را ایفا خواهد کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان این که یکی ولایتمداری مولفه بارز فرهنگ و تفکر بارز بسیجی است، تصریح کرد: بسیج خود را ملزم می داند در تبعیت از فرامین رهبر و مقتدای خود در هر مقطعی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در جهت تحقق فرامین معظم له تا مرز شهادت پیش برود و در هیچ شرایطی در مقابل تهدیدات دشمنان نمی هراسد./833/د101/ب4

ارسال نظرات