۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۳۲۲۲۳
امام جمعه نورآباد:

بسیج الگوی آزادی خواهان جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد موفقیت کشور در عرصه های گوناگون را مرهون فعالیت و تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیج سد عظیمی در برابر تهدید و تهاجم دشمنان است.
من يك بسيجي ام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، صبح امروز، در برگزاری پنجمین یادواره شهدای دانشجو در شهرستان دلفان که در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: عزت و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است.

وی بیان داشت: کشور ایران به برکت خون پاک شهدا، ایثارگری های جانبازان و استقامت آزادگان در عرصه بین الملل کشوری مقتدر و نقش آفرین است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به این که دشمنان ما تحمل رشد و ترقی ایران را در عرصه های علم، دانش و فناوری هسته ای را ندارند، افزود: دشمنان اسلام می خواهند مانع رشد و پیشرفت کشورمان شوند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد تصریح کرد: دشمنان اسلام باید بدانند بسیج سد عظیمی در برابر تهدید و توطئه های آنان است و در برابر هجمه های آنان به خوبی ایستادگی می کند.

امام جمعه نورآباد با بیان این که بسیج از مهم ترین ارکان قدرت در کشور ایران است، خاطرنشان کرد: بسیج الگویی مناسب برای آزادی خواهان جهان است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته ای عنوان داشت: ایران در این مذاکرات از حق مسلم ملت خویش کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه نورآباد یادآور شد: در برگزاری این مذاکرات ماهیت پلید دشمنان اسلام به خوبی آشکار شد که نباید از آنها غافل شویم.

گفتنی است، شهرستان دلفان چهار شهید دانشجو، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات