۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۳۱۸۴۳
نماینده ولی فقیه در شیروان:

قفل های بسته کشورهای اسلامی به دست بسیج باز می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در شیروان گفت: همان گونه که در سوریه و عراق تفکر بسیج در برابر دشمنان اسلام راهگشا شد؛ در دیگر کشورهای مسلمان نیز قفل های بسته به دست بسیج باز می شود.
حجت الاسلام کوثري امام جمعه شيروان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان شیروان امروز در دیدار با بسیجیان، پاسداران و مسؤولان این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج مستضعفین انجام شد، اظهار داشت: بسیج در سایه بصیرت و پیروی محض از ولایت فقیه موفق شده در بیش از سه دهه اخیر منشأ اقدامات بزرگی برای اسلام و انقلاب باشد.

 

وی هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و تبیین و ترویج بیشتر پیروی محض از ولایت فقیه و پایبندی به قانون اساسی دانست و افزود: بسیج با توجه و رعایت این موارد توانسته خود را به عنوان کلید طلایی حل مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح کند.

 

حجت الاسلام کوثری با بیان این که تفکر و مکتب بسیج افزون بر این که کلید طلایی حل مشکلات کشور ما محسوب می شود؛ می تواند برای سایر ملت های مسلمان دنیا نیز نقش آفرین و گره گشا باشد، افزود: این موضوع در عمل نیز بارها به اثبات رسیده است.

 

به گفته وی همان طور که تفکر و روحیه بسیجی در سوریه و عراق توانست دشمنان اسلام را شکست دهد، هنوز قفل های بسته بسیاری در دیگر کشورهای اسلامی وجود دارد که به دست بسیج باز خواهد شد.

 

حجت الاسلام کوثری با بیان این که تفکر بسیجی و نقش مؤثر این روحیه در رفع گرفتاری ها و مشکلات جوامع اسلامی یک ارزش است، اظهار داشت: جریان انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) اکنون بارور شده و با صدور به سایر کشورها در حال تغییر دادن نظام جهانی و تشکیل نظمی نوین است.

 

وی تصریح کرد: این موضوع مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت بوده و به همین دلیل نیز دشمنان تمام سعی خود را می کنند تا با ضربه زدن به ولایت فقیه و نظام اسلامی، مانع از برپایی حکومت جهانی اسلام شوند.

 

حجت الاسلام کوثری اضافه کرد: ایستادگی دشمنان در برابر موج بیداری اسلامی و تلاش برای انحراف این بیداری اسلامی نیز در همین راستا انجام می شود و می بایست مسلمانان و مردم این کشورها در این زمینه از نقشه ها و دسایس دشمنان اسلام آگاه باشند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام در سرزمین های اسلامی در حال استحاله و تغییر اصول و ارزش های اسلامی هستند حال آن که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور رهبر و ولی فقیه دشمنان نمی توانند این نقشه های شوم خود را اجرایی کنند.

 

سرهنگ علی اصغر امیری، فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز در این دیدار، اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج در هر عرصه و صحنه ای که نظام و انقلاب به مشکل بخورد به طور ویژه نقش آفرینی می کند.

 

وی با بیان این که امروز در کشور از مرز 20 میلیون بسیجی عبور کرده ایم، افزود: آرزوی امام خمینی(ره) در این زمینه اکنون برآورده شده و به واسطه این حضور و آمادگی بسیجیان، امروز دشمنان جرئت حتی یک نگاه چپ به کشور ایران اسلامی را نیز ندارند./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات