۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۳۱۸۱۶
امام جمعه قم:

وزارت ارشاد باید ارتباط تنگاتنگی با مراجع و علما داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: علما و بزرگان فراوانی در قم هستند که در صورت بروز مشکلات و دشواری ها، می توان به آنها مراجعه کرد و از نظرات آنها که از سر دلسوزی برای اسلام و انقلاب است، بهره مند شد.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: قم با توجه به این که خاستگاه انقلاب است، انتظاری که از این شهر وجود دارد، نسبت به دیگر مناطق کشور متفاوت است. از این رو اجرایی نمودن امور سایر استان در این شهر، نمی تواند انتظارات را برآوده سازد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با ضروری دانستن شنیده شدن سخنان دلسوزان انقلاب و علما و مراجع از سوی مسئولان گفت: صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله مهم ترین دستگاه هایی هستند که ارتباط آنان با علما و مراجع تقلید می تواند تأثیرگذار باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ارتباط تنگاتنگی با قم داشته باشد و از ظرفیت های گسترده آن استفاده ببرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آمد و رفت های فصلی را در این عرصه، در عین مهم بودن، ناکافی دانست و گفت: مسئولان باید به این اعتقاد و باور برسند و ارتباط با قم را سرلوحه کارهای خود قرار داهند. قم با این ظرفیت ها اگر در دیگر مناطق کشور هم بود، می بایست مورد توجه قرار می گرفت.

 

وی افزود: علما و بزرگان فراوانی در قم هستند که در صورت بروز مشکلات و دشواری ها، می توان به آنها مراجعه کرد و از نظرات آنها که از سر دلسوزی برای اسلام و انقلاب است، بهره مند شد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان این که در گذشته آرزوی ما بود که یکی از مسئولان استانی، نسبت به ارزش های اسلامی اهتمام داشته باشد، تصریح کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، مسئولان ارشد کشورر و استان و...، افرادی خدا جوی هستند که به دنبال حفظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند./993/د102/ف

منبع: روابط عمومی حرم حضرت معصومه

ارسال نظرات