۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۳۰۹۴۲
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(146)

حجت الاسلام نوچمنی: وابستگی رسانه‌ها سبب کاهش اعتماد مرم می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جبهه حامیان ولایت با بیان این که وابستگی رسانه‌ها به گروه‌های مختلف سبب کاهش اعتماد مردم می شود، اظهار داشت: رسانه ای کاربرد دارد و موفق است که از همه گروه‌ها و احزاب جدا بوده و استقلال داشته باشد.
حجت الاسلام نوچمني

حجت الاسلام قاسمعلی نوچمنی، دبیر کل جبهه حامیان ولایت با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به نقش رسانه ها در تقویت حاکمیت دینی، گفت: با آزادی فکر و اندیشه که در کشور ایران وجود دارد، رسانه به راحتی می توانند در آن به فعالیت های خود بپردازند.

 

وی با اشاره به ضرورت استقلال رسانه ها، افزود: انتظار می رود که رسانه ها تحت سیطره هیچ جناح و گروهی قرار نگیرند، و به هیچ حزبی خود را وابسته نکنند.

 

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با بیان این که وابستگی رسانه ها به گروه های مختلف سبب کاهش اعتماد مردم می شود، اظهار داشت: رسانه ای کاربرد دارد و موفق است که از همه گرو ها و احزاب جدا بوده و استقلال داشته باشد.

 

وی به هوش سیاسی مردم جامعه اشاره کرد و ادامه داد: اگر یک رسانه به صورت صادقانه نیاز های مردم را شناسایی کرده و به آن ها یاری برساند، این چنین رسانه ای مورد قبول جامعه است.

 

حجت الاسلام نوچمنی با اشاره به این که رسانه می تواند حرف دل مردم را به مسؤولان مخابره کند، ابراز داشت: از اهل رسانه این انتظار وجود دارد که استقلال خود را حفظ کرده و با استفاده از اطلاع رسانی صحیح مردم جامعه را کمک کنند.

 

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: رسانه ها دقت داشته باشد که تریبون خود را در اختیار کسانی قرار دهند که پایبند به نظام و رهبری باشند./1323/پ201/ف

 

ارسال نظرات