۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۳۰۵۱۱
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خبرداد؛

برگزاری۳۰۰ گفتمان دینی در مدارس خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از برگزاری ۳۰۰ گفتمان دینی در دهه نخست محرم، در مدارس خرم آباد خبر داد.
گفتمان ديني

حجت  الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که در دهه نخست محرم گفتمان های دینی با موضوع عاشورا در استان لرستان برگزار شد، بیان داشت: 300 گفتمان نیز در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: گفتمان های دینی با موضوع عاشورا در شش مدرسه دخترانه و پسرانه این شهر و با حضور 15 مبلغ و روحانی برگزار شد.

حجت الاسلام منصوری مهم ترین هدف برگزاری این گفتمان ها را ارتقا تفکر دینی و بصیرت افزایی بین دانش آموزان بیان کرد.

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام به دنبال انحراف اعتقادات نسل جوان هستند، تأکید کرد: برای مقابله با اهداف دشمن نباید توجه به معنویت واخلاق اسلامی در جامعه کم‌رنگ شود.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با تأکید بر توجه ویژه به نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه خاطرنشان کرد: توجه به اهداف قیام عاشورا بهترین عامل زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا در جامعه است.

وی در ادامه با بیان این که اصلاح جامعه و اخلاق در جامعه اسلامی از مهم ترین موضوعاتی است که مورد توجه نهادهای فرهنگی قرار دارد، ابراز داشت: باید توجه داشت که احیای فرهنگ عاشورا مهم ترین راه اصلاح جامعه است.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع) یادآور شد: از اهداف قیام امام حسین(ع) کنترل اجتماعی، هدایت مردم و نشان دادن راه صحیح به مردم بود./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات