۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۲۹۵۲۰
21 آبان ماه؛

همایش جانبی اجلاس سراسری نماز در آبادان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش جانبی اجلاس سراسری نماز، 21 آبان ماه در دانشکده نفت آبادان برگزار خواهد شد.
اجلاس نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آبادان، عزیزالله شهبازی، فرماندار ویژه آبادان در نشست هماهنگی همایش جانبی اجلاس سراسری نماز که روز گذشته، در فرمانداری آبادن برگزار شد، اظهارداشت: به مناسبت برگزاری همایش سراسری نماز که 23 آبان ماه در اهواز برگزار می شود، همایش های جانبی نیز در  27 شهرستان استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی از تشکیل دو کمیته  پشتیبانی و فرهنگی به منظور برگزاری اجلاس جانبی در آبادان خبر داد و افزود: این اجلاس قرار است در دانشکده نفت، با حضور 450 نفر از اقشار گوناگون مردم برگزار شود.

شهبازی با بیان این که در این مراسم از اذان گویان و ائمه جماعات مساجد قدردانی خواهد شد، گفت: نتایج اجلاس‎های جانبی شهرستان‎ها و شخصیت هایی که مورد تقدیر قرار گرفتند در اجلاس سراسری عنوان خواهند شد.

سید موسی بلادیان، رییس ستاد اقامه نماز خوزستان با حضور در این جلسه عنوان کرد: اکنون 23 اجلاس سراسری نماز در کشور برگزار شده که این همایش ها برکات زیادی درپی داشته و موجب افزایش هزار عنوان کتاب منتشر شده در حوزه نماز شده است.

وی ادامه داد: از برکات این اجلاس‎ها می توان به برگزاری نمازهای جماعت در مدارس که پیش از این در کشور کمرنگ بود اشاره کرد.

بلادیان از از مسؤولان خواست تا در بحث تقویت مسأله نماز در شهرستان آبادان تلاش کرده و همت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

سید جابر موسوی، مسؤول ستاد اقامه نماز آبادان نیز از حضور 120 روحانی خواهر و برادر در مدارس آبادان و تشکیل 17 مهد قرآنی در این شهرستان خبرداد و اظهارداشت: برگزاری برنامه های مبتنی بر نماز و قرآن اثرات فراوانی در اشاعه فرهنگ نماز میان نونهالان و دانش آموزان دارد.

در پایان این جلسه نیز سازمان‎ها و ارگان‎های گوناگون شهری همچون شهرداری، شواری اسلامی شهر، آموزش و پرورش، صداو سیما، نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرکدام متعهد شدند تا بخشی از فعالیت های مربوط به اجلاس جانبی نماز را برعهده بگیرند./9462/پ203/ب2

ارسال نظرات