۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۲۸۹۱۲
آیت الله ممدوحی:

دولت افراد حساسیت برانگیز را به مجلس پیشنهاد نکند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تحسین مجلس به دلیل رأی ندادن به وزیر پیشنهادی علوم گفت: دولت باید کسی را به مجلس پیشنهاد کند که ایجاد حساسیت نکند.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به این که وزیر پیشنهادی علوم پرونده خوبی در فتنه 88 نداشته است رأی نیاوردن وی از سوی مجلس را، امری طبیعی دانست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مجلس با عدم رأی به وزیر پیشنهادی به وظیفه خود به خوبی عمل کرد، گفت: باید به این حرکت مجلس آفرین گفت.

وی خاطرنشان کرد: دولت در بدنه خود افراد سیاست‌مدار و کارشناسی دارد که با فضای مجلس کاملا آشنا هستند بنابراین باید کسی را به مجلس معرفی کنند که حساسیت‌ ایجاد نکند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که نباید رسانه‌ها تحلیل‌های جنجال برانگیزی در مورد این مسأله داشته باشند، گفت: خوب نیست رسانه‌ها به گونه‌ای مسأله را مطرح کنند که کار به جاهای باریک کشیده شود و بهتر است چنین تحلیل‌هایی را دنبال نکنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دولت فردی را معرفی کرد و مجلس هم با بررسی‌هایی که انجام داد به این نتیجه رسید که به این شخص رأی ندهد، نباید این کار را لجبازی بین این دو نهاد پنداشت./928/ت302/ج

ارسال نظرات