۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۲۲۷۶۲۴
امام جمعه شهر داران:

آیت الله مهدوی کنی آرامشی برای مردم و انقلابیون بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر داران گفت: آیت الله مهدوی کنی ستونی برای جامعه اسلامی و انقلاب و آرامشی برای انقلابیون بود، گفت: آیت الله مهدوی کنی آرامشی برای همه مردم و انقلابیون بود.
امام جمعه داران

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهر داران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ضمن اشاره به روایت پیامبر(ص) که می فرمایند: «اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء» گفت: وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفرهای ایجاد میشود که هیچ چیزی نمیتواند جای آن را پر کند.

 

 

وی افزود: مصداق واقعی این حدیث شریف انسان عالم گرانقدر، بزرگوار و یار امام و مقام معظم رهبری، مرحوم مغفور آیت الله مهدوی کنی است.

 

امام جمعه داران با بیان این که آیت الله مهدوی کنی ستونی برای جامعه اسلامی و انقلاب بود، تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی آرامشی برای همه مردم و انقلابیون بود.

 

وی خاطر اضافه کرد: ایشان چراغ راهنمایی برای همه طلاب، روحانیان و انقلابیون بود که در مسیر امام و رهبری حرکت می کنند.

 

حجت الاسلام سیاوشی ضمن تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار محضر مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و جهان تشیع و انقلابی، ابراز کرد: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به همه توفیق دهد با بهره گیری از رهنمایی ها و فرمایشات این انسان گرانقدر بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم./939/ت303/ب4

ارسال نظرات