۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۲۷۱۱۲
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

احساس مسؤولیت در برابر نظام و اسلام مهم ترین ویژگی آیت الله مهدوی کنی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: احساس مسؤولیت برای اسلام و نظام اسلامی از ویژگی بسیار مهم این شخصیت بزرگوار است.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

 حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،با تسلیت آیت الله مهدوی کنی گفت: آیت الله مهدوی کنی از شخصیت های برجسته نظام جمهوری اسلامی است و شخصیت این عالم بزرگ و مجتهد فقیه را میتوان از چند بعد بررسی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده به بررسی ابعاد شخصیتی آیت الله مهدوی کنی پرداخت و افزود: نخستین بعد شخصیتی این عالم بزرگوار فقاهت و علم بوده است.

وی در ادامه با بیان این که مرحوم آیت الله مهدوی کنی در همه عرصه‎های انقلاب اسلامی همراه با امام خمینی(ره) بوده است، ابرازداشت: بعد دیگر شخصی این بزرگوار مبارزه با رژیم شاهنشاهی است که سبب تحمل سال‎ها حبس و تبعید شد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بعد اخلاقی و تقوی این عالم بزرگوار، گفت: آیت الله مهدوی کنی در محضر بزرگانی همچون مرحوم آیت الله بروجردی، امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی شاگردی کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه با  اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابرازداشت: مهم‎ترین بعد شخصیتی آیت الله مهدوی کنی احساس مسؤولیت در دین و نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی در پایان این ضایعه را به خانواده مکرم و معظم آن شخصیت فرزانه تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل درخواست کرد./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات