۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۲۷۰۹۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

عمر با برکت آیت الله مهدوی کنی در مسیر تبلیغ اسلام و ارزش های انسانی سپری شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که همه عمر آیت الله مهدوی کنی(ره) در مسیر تبلیغ اسلام و ارزش های انسانی سپری شد، گفت: ولایت مداری این شخصیت مبارز و انقلابی الگویی برای آحاد جامعه است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همایش دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج ساری با تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی از ایشان به عنوان شخصیتی مبارز، انقلابی و ولایت مدار یاد کرد و گفت: این عالم وارسته در دوران عمر با برکت خود ذوب در ولایت بود.

 

وی با بیان این که همه عمر آیت الله مهدوی کنی(ره) در مسیر تبلیغ اسلام و ارزش های انسانی سپری شد، افزود: ولایت مداری این شخصیت مبارز و انقلابی الگویی برای آحاد جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که آیت الله مهدوی کنی(ره) از یاران صدیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند، تصریح کرد: ایشان در دوران نهضت امام راحل و همچنین پس از پیروزی انقلاب به عنوان شخصیتی محوری در همه عرصه ها حضوری چشمگیر و اثرگذار داشت.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که خدمات آیت الله مهدوی کنی(ره) همواره برای انقلاب و نظام ماندگار خواهند ماند، خاطرنشان کرد: ایشان در دفاع از انقلاب و ولایت حتی لحظه ای درنگ نمی کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که یک انسان برای سقوط تنها به انجام گناهان سنگین ندارد، گفت: برخی مواقع تنها یک خطای کوچک نیز می تواند زمینه سقوط انسان را فراهم کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان این که ولایت مداری تنها با شعار امکان پذیر نیست، افزود: کسی که ولایت را قبول دارد باید پایبندی به آن را به اثبات برساند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که اعتقاد به پذیرش ولایت اصلی مهم و حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: تنها پذیرش ولایت شخص اصل نیست.

 

وی تقوا را مهم ترین عامل دوری انسان از انحراف دانست و تصریح کرد: ایمان و تقوای الهی ما را در برابر هر گونه خطر و انحرافی مصون می دارد.

 

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه بسیج در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که نقش بسیج در دفاع از اسلام و انقلاب همواره پررنگ و شفاف بوده است، گفت: رسالت امروز بسیج حراست از انقلاب و ولایت فقیه است.

 

وی با بیان این که بسیج یک فرهنگ ارزشی و مهم است که امروز به یک گفتمان مهم در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اگر امروز در سوریه، لبنان و عراق شاهد پیروزی هستیم الگویی از فرهنگ بسیجی ایران اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به گروه های تروریستی در منطقه اشاره کرد و با بیان این که امروز داعش با حمایت آمریکا و کشورهای عربی منطقه در حال کشتار مردم بی دفاع و مظلوم است، ادامه داد: ائتلاف ضد داعش که آمریکا آن را در دنیا تبلیغ می کند تنها یک فیلم تبلیغاتی و سناریوی جدید آمریکا در منطقه است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات