۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۲۶۸۹۵
امام جمعه نور:

کلام آیت الله مهدوی کنی برای همه گروه های سیاسی حجت بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور، تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی است که در هر عصر و زمانی به عنوان یک چهره صالح، دلسوز و شخصیتی فراجناحی دارای نفوذ کلامی و معنوی در میان همه جناح های درون نظام اسلامی بود.
امام جمعه نور

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی، گفت: ایشان یار دیرین امام و حامی مقام معظم رهبری بوده که این ارتحال را به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، اعضای مجلس خبرگان رهبری و دوست داران آن بزرگوار تسلیت عرض می کنیم.

 

وی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی از سابقین و پیشتازان انقلاب اسلامی است، بیان داشت: ایشان از انسان های راست قامت و وفادار به آرمان های نظام اسلامی بود.

 

امام جمعه نور تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی(ره) شخصیتی است که در هر عصر و زمانی به عنوان یک چهره صالح، دلسوز و شخصیتی فراجناحی دارای نفوذ کلامی و معنوی در میان همه جناح های درون نظام اسلامی بود.

 

حجت الاسلام باقرزاده ادامه داد: این شخصیت بزرگوار در عین مشی اصولگرایانه مورد احترام جدی سایر احزاب و گروه های علاقمند به نظام اسلامی بود.

 

وی با اشاره به این که با توجه به مسؤولیت مختلف آیت الله مهدوی کنی(ره) از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خوشبختانه تاریخ انقلاب اسلامی هیچ کجی و انحراف از این عالم بزرگوار ثبت نکرده است، گفت: خاطرات مردم ایران از ایشان سرشار از خاطرات سازنده و نقش تأثیرگذار آن بزرگوار در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بود.

 

امام جمعه نور تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی(ره) یکی از شخصیت های ممتاز و محوری جامعه روحانیت تهران و بلکه از بنیانگذاران این جامعه بود و در عین حال در میان مجموعه دلسوزان نظام اسلامی به عنوان یک عالم متفکر و انسان خودساخته و اهل تهذیب و حتی در میان شخصیت ها و چهره هایی که به نوعی با جامعه روحانیت تهران هم چندان در ارتباط نبودند نیز مورد احترام بود.

 

حجت الاسلام باقرزاده افزود: یکی از آثار ماندگار آیت الله مهدوی کنی(ره) دانشگاه بزرگ امام صادق(ع) بوده که آثار و برکاتش در سطح جامعه اسلامی پراکنده بوده و بسیاری از دست پروردگان این بزرگوار و شاگردان مکتب ایشان امروز خود از چهره های تأثیرگذار در عرصه های مختلف علمی و سیاسی در جامعه هستند.

 

وی در پایان تصریح کرد: جا دارد با عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار، یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی را گرامی داشته و علو مقام و هم نشینی با اهل بیت معصومین(ع) را برای این بزرگوار خواستاریم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات