۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۲۶۸۱۱
آیت الله صفایی بوشهری در پیامی؛

آیت الله مهدوی کنی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری در پیامی به مناسبت رحلت رییس مجلس خبرگان رهبری، این شخصیت گرانقدر را از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت دانست.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ضایعه اسفناک ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد، پرچمدار ولایت‌مداری و مفسر گرانقدر قرآن و ستاره فروزان فرهنگ عترت آل پیامبر(ع)، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز به محضر مبارک حضرت بقیة الله الأعظم «روحی فداه» و رهبر معظم انقلاب را بیت معظم له و حوزه‌های علمیه و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

آیت الله صفایی بوشهری در این پیام با بیان این که آن فقیه وارسته در تمامی دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب و مدیریت در عرصه‌های مختلف، مأمن و مأوی بودن برای فرزندان انقلاب نقش بسیار مهم و مؤثری داشت، اظهارداشت: آیت الله صفایی بوشهری یکی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود.

در پایان این پیام آمده است: این مصیبت مولمه را به همگان تسلیت گفته و از خداوند منّان مغفرت و علو درجه برای آن مرحوم و اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم و طول عمر با عزت و صحابت حضرت مهدی (عج) برای مقام معظم رهبری از خداوند رحمان خواستارم./9452/د101/ب2

ارسال نظرات