۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۲۶۵۶۷

مراسم تقدیر و نکوداشت بانوان پیشکسوت عرصه‌ تبلیغ برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تقدیر و نکوداشت بانوان پیشکسوت عرصه‌ تبلیغ با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مدرسه علمیه خواهران کوثر تهران برگزار می‌شود.
مدرسه علميه خواهران کوثر تهران

خدیجه جلالی مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مراسم تقدیر و نکوداشت بانوان پیشکسوت عرصه‌ تبلیغ با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی روز سه‌شنبه 29 مهر در این مدرسه برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: در این مراسم از 250 بانوی مبلغه پیشکسوت که 51 سال در این عرصه تلاش کردند، تقدیر می شود، 

 

جلالی افزود: این بانوان مبلغه سبب شکوفایی این عرصه شدند و مدارس علمیه را تشکیل دادند و بخش تبلیغ مدارس علمیه را راه اندازی کردند.

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی این بانوان اظهار داشت: این بانوان مبلغه در عرصه‌ تعلیم وتربیت و تلبیغ دین حضور فعال داشتند و نسل شاداب معنوی را تربیت کردند، آن‌ها در جلوگیری از خرافه و گمراهی در جامعه نقش بسزایی دارند.

 

جلالی گفت: این بانوان افزون بر امور داخلی منزل و تربیت فرزندان و گرم نگه داشتن کانون خانواده خود در آموزش و رساندن دین نقش داشتند.

 

گفتنی است این مراسم روز سه‌شنبه 29مهر در مدرسه علمیه خواهران کوثر تهران واقع در خیابان بهشت، خیابان شیخ فضل‌اله نوری، ازساعت 9 الی11 برگزار می‌شود./809/ت302/ب4

ارسال نظرات