۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۲۴۶۹۲
وزیر کشور:

ملت ایران با تکیه بر ولایت ستون های ظلم را در دنیا به لرزه در آورد

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور با بیان این که ملت بزرگ ایران با تکیه بر ولایت فقیه ستون های ظلم را در دنیا به لرزه در آورده است، گفت: پیوند مستحکم مردم با ولایت موجب شد نظام اسلامی در سطحی بسیار قابل توجه در عرصه جهانی قرار گیرد.
رحماني فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور امروز در یادواره شهدای منطقه چهاردانگه شهرستان ساری، برگزاری یادواره های شهدا را حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: حضور در چنین برنامه هایی برای ما افتخار بزرگی است.

 

وی با بیان این که یادواره های شهدا ما را به یاد خدا، از خودگذشتگی ها، ایثارگری ها و مجاهدت های فرزندان این مرزوبوم در دفاع از کشور می اندازد، افزود: باید از همه ظرفیت ها جهت باشکوه برگزار شدن این یادواره ها بهره گیریم.

 

رحمانی فضلی، ولایت را بزرگترین نعمت برای ملت ایران دانست و افزود: داشتن ولایت مدالی پرافتخار برای ملت ولایت مدار ایران اسلامی است.

 

وزیر کشور با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) خواهد بود، خاطرنشان کرد: اموز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار ترویج اسلام ناب در عرصه بین المللی است.

 

رحمانی فضلی با اشاره به این که برای پیروزی و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شد، ادامه داد: جایگاه و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون همان خون های پاک است.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) با رهبری نهضت بزرگ اسلامی و پیروزی آن روشنایی را جایگزین ظلمت و تاریکی کرد، خاطرنشان کرد: به برکت انوار الهی امروز ایران اسلامی در عرصه جهانی به عنوان کشوری تأثیرگذار و قدرتمند مورد توجه قرار گرفته است.

 

وزیر کشور با اشاره به این که با پیروزی انقلاب اسلامی غدیر نیز در کشور احیاء شد، تصریح کرد: به برکت خون های پاک شهدا غدیر در ایران اسلامی نهادینه شد و استمرار راه ولایت به برکت و لطف شهدا بود.

 

رحمانی فضلی با بیان این که به برکت خون شهدا نظام اسلامی 35 سال در برابر هجمه های مختلف و سنگین نظام سلطه ایستادگی کرده است، افزود: علیرغم همه تلاش و توطئه افکنی های سلطه گران، این نظام الهی همچنان با قدرت به راه راستین خود ادامه می دهد.

 

وزیر کشور با بیان این که شهدا راه صحیح را به ما نشان می دهند، ادامه داد: نباید با داشتن شهدا راه را گم کنیم.

 

وی ولایت فقیه را مشعل دار راه سعادت و تعالی حقیقی دانست و خاطرنشان کرد: امروز به برکت ولایت شاهد هستیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان عزت و جایگاهی رفیع دارد.

 

رحمانی فضلی با اشاره به این که ولایت فقیه عامل بسیاری از موفقیت ها و پیروزی های نظام اسلامی است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به پشتوانه ولایت و رهبری توانستند قله های پیشرفت و ترقی را فتح کنند.

 

وزیر کشور با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ولایت فقیه ستون های ظلم را در دنیا به لرزه در آورده است، بیان داشت: پیوند مستحکم مردم با ولایت موجب شد نظام اسلامی در سطحی بسیار قابل توجه در عرصه جهانی قرار گیرد.

 

رحمانی فضلی با بیان این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای نابودی و تضعیف نظام فشارهای مختلفی به کشور وارد کردند، گفت: اما علیرغم همه این فشارها ایران اسلامی امروز در عرصه جهانی حرفی برای گفتن دارد و دل ملت های جهانی امیدی مضاعف ایجاد کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که به حتم بیداری اسلامی معلول انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب ملت ایران موجب شد ملت های جهان به ویژه مسلمانان بیدار شوند ودر پی حقوق پایمال شده خود باشند.

 

وزیر کشور با تأکید براین که امروز همه ما در برابر شهدا مسؤول هستیم، گفت: باید آرمان ها و ارزش های انقلاب، شهدا و نظام اسلامی را به شیوه صحیح به نسل های آینده منتقل کنیم.

 

رحمانی فضلی  در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت تقویت جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا عزت و اقتدار نظام اسلامی دو چندان شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات