۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۲۴۳۰۷
همزمان با عید غدیر خم؛

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با عید سعید غدیر خم سی نفر از طلاب مدارس علمیه اردبیل ملبس به لباس روحانیت می شوند.
عمامه گذاري طلاب

حجت الاسلام مهدی شهبازی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، با اشاره به ثبت نام طلاب حوزه های علمیه اردبیل برای عمامه گذاری و  تلبس در عید غدیر خم، خاطرنشان کرد: همه ساله در روز عید غدیر خم تعدادی از طلاب حوزه علمیه اردبیل ملبس می شوند.

 

وی افزود: 30 نفر از طلاب حوزه علمیه اردبیل و 2 نفر از طلاب حوزه علمیه شهرستان مشگین شهر موفق به کسب امتیازات لازم برای تلبس در عید غدیر امسال شده اند.

 

حجت الاسلام شهبازی، تصریح کرد: مراسم عمامه گذاری و تلبس طلاب حوزه های علمیه اردبیل در روز عید غدیر خم توسط حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و حجت الاسلام والمسلمین حاتمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری انجام می شود.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه اردبیل، با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی قبل از تلبس، اظهار داشت: کارگاه های آموزشی قرآن و تصحیح نماز، احکام، دوره 20 ساعته فن رسا و دوره تفسیر قرآن کریم برای طلابی که در عید غدیر خم ملبس خواهند شد، برگزار می شود.

 

وی افزود: اساتید کارگاه های آموزشی از معاونت تهذیب حوزه های علمیه قم دعوت شده اند تا کیفیت آموزشی این کارگاه ها افزایش یابد./937/ت303/ب4

ارسال نظرات