۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۲۳۸۷۷
آیت الله مکارم شیرازی خواستار شد؛

مردم در روز عرفه برای رفع گرفتاری ملت های مسلمان دعا کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی از عموم مردم خواست در روز عرفه برای رفع گرفتاری و مشکل امت اسلام و کشور دعا کنند.
نخستين جلسه درس خارج فقه آيت الله مکارم در سال جديد تحصيلي نخستين جلسه درس خارج فقه آيت الله مکارم در سال جديد تحصيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با تسلیت سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) به تبیین فضائل و مناقب ایشان پرداخت.

 

وی با بیان این که مسلم بن عقیل نخستین شهید جریان کربلا است، تصریح کرد: امیدواریم خدای متعال به برکت این شهدای والا مقام مشکلات جامعه اسلامی به ویژه مشکلات کشور ما را حل بفرماید.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین با اشاره به نهم ذی الحجه روز عرفه، از مردم و مؤمنان خواست برای رفع گرفتاری ملت های مسلمان دعا کنند.

 

وی با بیان این که روز عرفه از بهترین ایام برای دعا، نیایش و تضرع به درگاه الهی است، خطاب به حاضران تاکید کرد: امروز روز دعا است، هم به خود، هم به همه ملت های مسلمان که گرفتار چنگال دشمنان هستند و هم برای درگذشتگان و اسیران خاک دعا بفرمایید.

 

گفتنی است، دیگر مراجع و علما نیز در جلسات درس خارج خود ضمن گرامیداشت روز عرفه، از عموم مردم خواستند برای رفع گرفتاری ملت های مسلمان و حل مشکلات کشور دعا کنند./924/پ203/ج

ارسال نظرات