۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۲۳۲۸۲
معاون آموزشی مؤسسه علامه مجلسی اصفهان:

تشریح برنامه‌های علمی فرهنگی مؤسسه آموزشی علامه مجلسی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی مؤسسه علامه مجلسی اصفهان با اشاره به فعالیت‌های آموزشی این مؤسسه در قالب اردوهای علمی تفریحی، گفت: مبلغان این مؤسسه آماده همکاری با دیگر مراکز علمی پژوهشی و تدریس در این مراکز هستند.
دفتر تبليغات اسلامي اصفهان

حجت الاسلام عبدالمجید خطیب معاون آموزشی مؤسسه علامه مجلسی اصفهان وابسته به دفتر تبلغات اسلامی استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به اعزام مبلغان از سوی این مؤسسه به مناطق مختلف در داخل و خارج از کشور جهت امور تبلیغی اظهار کرد: این مؤسسه در فضای مجازی در قالب‌های مختلف حضور دارد و به ترویج و نشر معارف دینی در فضای مجازی می‌پردازد.

 

وی در ادامه افزود: مبلغان این مؤسسه برای همکاری با دیگر مراکز علمی و پژوهشی نیز آماده هستند و توانایی تدریس در رشته‌های مختلف در مراکز علمی را دارند ضمن اینکه در این مؤسسه آموزشی ترجمه و تدوین مقالات و پژوهش‌هایی که به زبان‌های دیگر انجام شده و یا نیاز دارد به زبان‌های غیر فارسی ترجمه شود نیز صورت می‌گیرد.

 

حجت الاسلام خطیب ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری دروس اخلاق در فضاهای آموزشی و حوزه علمیه تصریح کرد: در طول سال جلسات اخلاق متعددی تحت عنوان طرح زلال معرفت از سوی این مؤسسه با حضور اساتید اخلاق مجرب و دارای توانمندی‌های علمی برگزار می‌شود ضمن اینکه در طرح جلسات پرسش و پاسخ و دیدار با علما و استفاده از محضر ایشان گنجانده شده است.

 

حجت الاسلام خطیب با اشاره به برگزاری دوره‌های علمی تفریحی ویژه طلاب این مؤسسه تصریح کرد: این دوره‌ها ویژه اعضای دوره‌های کلاسیک و زبان خارجه برگزار می‌گردد و البته به علت حجم بالای طلابی که در دوره‌های زبان حضور دارند این اردوها برای افراد جدیدالورود برگزار می‌شود.

 

معاون آموزشی مؤسسه علامه مجلسی اصفهان ضمن تصریح بر برگزاری مطلوب اردوهای دوره‌های کلاسیک مؤسسه آموزشی علامه مجلسی اصفهان در شهریورماه سال جاری خاطر نشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این اردوها اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و تعلیم و تربیت طلاب است ولی در حاشیه آن برنامه‌های مختلفی مانند جلسات پرسش و پاسخ و طرح شبهات علمی و دینی و مسابقات ورزشی هم برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه اظهار کرد: این مؤسسه افزون بر اردوهای مختلف و سفر به شهرهای مشهد مقدس و قم و بازدید از مراکز علمی و دیدار با علما و بزرگان به برگزاری نشست‌های مختلفی در طول سال نیز اقدام کرده است و در آینده نیز نشست‌های علمی مختلفی از سوی این مؤسسه برگزار خواهد شد.

 

معاون آموزشی مؤسسه علامه مجلسی اصفهان در پایان گفت: این مؤسسه برنامه‌های متفرقه‌ای هم برای طلاب برگزار می‌کند که مسابقات ورزشی در رشته‌هایی مانند شنا، دارت، پینگ پونگ و فوتسال از جمله این برنامه‌ها است و در ایام دهه مبارک فجر با برگزاری جشنی از از نفرات برگزیده این مسابقات تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید./1304/ت302/ب4

ارسال نظرات