۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۲۱۴۶۸

منابع و شرایط آزمون تبلیغ در خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به آغاز گام دوم نام نویسی برای دوره های تبلیغ گفت: در این مرحله منابع آزمون اعلام شده و این منابع در دفترچه رهنمای نام نویسی دوره های تبلیغ آورده شده است.
منابع و شرایط آزمون تبلیغ  در خوزستان اعلام شد

حجت الاسلام احسان فرد آقایی، مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: برگزاری آزمون تبلیغ به دو صورت کتبی و شفاهی انجام می گیرد.

وی افزود: به منظور سنجش اطلاعات مخاطب درباره مسایل شرعی، اعتقادی و دینی، آزمون کتبی از چهار عنوان احکام با ضریب3، اطلاعات عمومی با ضریب 1، اعتقادی با ضریب2 و تاریخ اسلام با ضریب 1به صورت تستی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فردآقایی تصریح کرد: پرسش های آزمون کتبی در قالب 80 پرسش در اختیار شرکت کننده ها قرار خواهد گرفت.

مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان، آزمون کتبی را پیش نیاز آزمون شفاهی دانست و گفت: افرادی که موفق به قبولی در آزمون کتبی نشوند، امکان حضور در آزمون شفاهی را نداشته و می توانند در مدت زمان بعدی جهت شرکت در آزمون کتبی اقدام کنند.

حجت الاسلام فردآقایی موارد آزمون شفاهی را آزمون قرائت نماز با ضریب3، قرآن کریم با ضریب3، منبر و سخنرانی مرثیه با ضریب2 و ذکر مصیبت با ضریب1 برشمرد و افزود: زمان و مکان دقیق این آزمون پس از قبولی در آزمون کتبی به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به افرادی که از 240 امتیاز این دو آزمون دست کم 192 امتیاز دریافت کنند رتبه سه تبلیغی، افرادی که 168 امتیاز دریافت کنند رتبه دو تبلیغ و افرادی که 144 امتیاز دریافت کنند رتبه 1 تبلیغ داده می شود.  

مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان، اظهار داشت: شرکت کنندگان دارای پرونده فعال تبلیغی در سامانه «سمتا»، دارندگان مدرک سطح سه حوزوی و دارندگان مدرک سطح چهار حوزوی از این آزمون ها معاف هستند.

 حجت الاسلام  فردآقایی مرحله پایانی پس از انجام آزمون ها را مصاحبه حضوری عنوان کرد و بیان داشت: در صورت تشخیص کارگروه ساماندهی امور تبلیغ از متقاضیان دعوت به عمل می آید./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات