۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۲۰۱۱۸
معاون فرهنگ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه اصفهان:

دولت در جهت تقویت فرهنگ جامعه حرکت کند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: دولت باید به بی احترامی هایی که در حوزه فرهنگی اتفاق افتاده است واکنش و حساسیت نشان دهد.
معاون فرهنگ و تهذيب حوزه علميه اصفهان، حجت الاسلام حسين مؤمني

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی معاون فرهنگ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، به مردمی بودن دولت اشاره کرد و گفت: دولتی که برخاسته از نظر و انتخاب مردم است باید در توجه به فرهنگ اصلی و انقلابی اهتمام بیشتری ورزد.

 

 

 

وی افزود: دولت همچنین باید روحیه ایثارگری و دینی را در جامعه ترویج دهد و به برخی تحمیل های خواسته یا ناخواسته در عرصه فرهنگ واکنش نشان دهد؛ به این امر نیز توجه داشته باشد که توجه به خرده فرهنگ ها بیشتر از فرهنگ اصلی است.

 

 

 

حجت الاسلام مؤمنی در خصوص سیاست خارجه دولت اظهار داشت: دولت لازم است با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل خارجه و دیپلماتیک اشراف لازم و کافی داشته باشند.

 

 

 

وی ضمن اشاره به برخی اهانت ها در حوزه فرهنگی اظهار کرد: مسؤولان فرهنگی به ویژه وزیر ارشاد باید در عرصه فرهنگ بسیار دقیق و حساس عمل کنند و جهت تقویت فرهنگ جامعه توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشد، چرا که بی توجی به مسائل فرهنگی بازخورد بدی در دنیا خواهد داشت./939/ت302/ب4

ارسال نظرات