۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۱۹۷۲۰
آیت الله حیدری:

دین مداری و تلاشگری در عرصه های گوناگون مدیریتی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با تأکید بر ضرورت استفاده از افراد مؤمن و تلاشگر در در عرصه های گوناگون مدیریتی اظهارداشت: تلاشگری و تدین سبب پیشرفت جامعه می شوند.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز، در مراسم معارفه ریس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اهمیت معرفت در برنامه ریزی فردی و اجتماعی بیان داشت: مدیریت اجرای کشور امانتی است که برای ادای آن نیاز به کسب معرفت در شاخه های گوناگون اجتماعی است.

آیت الله حیدری با تأکید بر حفظ اخلاق اسلامی درهمه فعالیت های زندگی اظهارداشت: شناخت درست دین ریشه همه کمالات است.

استاد حوزه ودانشگاه تدین و تلاشگری در عرصه های گوناگون مدیریتی را ضروری دانست و گفت: افراد تلاشگر، توان مند و متدین در جامعه سبب پیشرفت آن جامعه می شوند.

وی وجود افراد تلاشگر در عرصه مدیریت اجرایی کشور را ارزشمند توصیف و عنوان کرد: استواری در رسیدن به هدف از ویژگی های افراد تلاشگر است که می تواند در پیشرفت کشور تأثیر گذار باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری، اقتصاد مقاومتی را بستری برای رشد صنعت کشور معرفی کرد و ابراز داشت: همکاری سازمان ها دولتی برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی ضروری است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه افزود: فعالیت سازمان های گوناگون اجرای و خدماتی در سال گذشته که سایه سنگین تحریم ها بر اقتصاد کشور حکم فرما بود قابل تقدیر و تشکر است.

آیت الله حیدری در پایان اظهار داشت: ایستادگی در برابر ناملایمات همچون تحریم ها و جنگ سبب تقویت عزم و اراده ملت ایران شده و موفقیت را برای آن ها به ارمغان آورده است./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات