۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۱۸۷۴۰
نماینده مردم اهواز در مجلس:

دولت در عرصه فرهنگ دستاوردی نداشته است/ برخی افراد متدین و با تجربه به راحتی کنار گذاشته شدند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در یکسال گذشته با نگاه حذفی بسیاری از ظرفیت های متدین و باتجربه کشور به راحتی کنار گذاشته شدند.
سيد شکرخدا موسوي، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي

سید شکرخدا موسوی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که عملکرد دولت یازدهم در یکسال گذشته در برخی از زمینه ها با شعار اعتدال همخوانی نداشته است اظهارداشت: دولت در حوزه اقتصادی توانسته تا حدودی موفق عمل کند اما در دو عرصه بین المللی و فرهنگی نتوانسته به شعار های خود عمل کند.

وی در ادامه به تعریف کلی از اعتدال پرداخت و افزود: اعتدال به معنای میانه روی و پرهیز از هرگونه تندروی است و شخص معتدل با قرار دادن مسیر زندگی خود در میان این دو می تواند به سعادت اخروی و دنیوی دست پیدا کند.

موسوی با بیان این که فشارهای بسیاری از سوی جناح های گوناگون بر روی دولت یازدهم وجود دارد تأکید کرد: دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال همه تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت کشور بکار بسته است اما در برخی از حوزه ها از مسیر اعتدال خارج شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نفوذ برخی از افراد منتسب به فتنه در بدنه اجرایی کشور بیان داشت: در یکسال گذشته برخی از افراد منتسب به جریان فتنه توانستند در بدنه دولت ورود کرده و اشخاص متدین و باتجربه را به راحتی کنار بگذارند.

وی در ادامه به بررسی عملکرد دولت در عرصه سیاست خارجی پرداخت و گفت: در یکسال گذشته دولت یازدهم با ایجاد فضایی آرام در جامعه توانست زمان را از استکبار جهانی گرفته و با مذاکرات متعدد چهره منفی را که آمریکا و اسرائیل و دیگر هم پیمانان غربی آنها در عرصه بین الملل برای ایران ترسیم کرده بودند را از میان بردارد اما در زمینه های هسته ای تا کنون دستاورد های چشمگیری صورت نگرفته و می بایست تا توافق نهایی صبر کرد.

موسوی در پایان با بیان این که دولت در عرصه های فرهنگی نتوانسته اعتدال را رعایت کند افزود: دولت یازدهم در زمینه فرهنگی دستاورد جدی نداشته و در برخی از موارد عقب نشینی کرده است و با میدان دادن به افرادی که در جریان فتنه نقش داشتند از مسیر اعتدال خارج شده است./9453/ت302/ج

ارسال نظرات