۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۱۸۷۳۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تحقق وعده های مسؤولان، اعتماد مردم به دولت را تقویت می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این که خدمت رسانی به مردم باید واقعیت عینی داشته و تنها در حرف و شعار خلاصه نشود، گفت: مردم باید معنای واقعی شعارهای خدمت را دیده و لمس کنند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری امروز در آیین بهره برداری از ساختمان شهرداری بهشهر بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های کشور در جهت خدمت به مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: رفتار صادقانه باید رویکرد اصلی مدیران در برابر مردم باشد.

 

وی اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم باید واقعیت عینی داشته و تنها در حرف و شعار خلاصه نشود بلکه مردم باید معنای واقعی شعارهای خدمت به خلق و مردم را ببینند و لمس کنند و مسولان در این رابطه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که تکریم ارباب رجوع باید به عینه  در ادارات دیده شود، خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمات صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مسؤولان ما با الگو برداری از این دو شهید بزرگوار در خدمت رسانی به مردم با دقت و خضوع بیشتری حرکت کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که  ادامه داد: موفقیت دولت در خدمت به مردم است و عزتمندی نظام و اسلام در این راستا محقق می شود.

 

وی گفت: مسؤولان باید در عمل مردم را ولی نعمتان خود دانسته و از این نعمتی که به عنوان مسؤول در اختیار دارند برای خدمت رسانی درست به مردم استفاده کند.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری همچنین با اشاره به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی از سوی فرزندان این مرز و بوم  این اقدام را بیانگر اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: ایران اسلامی اکنون در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی و اقتصاد به پیشرفت های قابل توجه رسیده که باید این دستاوردها به درستی برای مردم تشریح شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری همچنین با اشاره به پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت مردم فلسطین سبب ناکامی ایادی استکبار جهانی شده است و آنان را از در رسیدن اهداف شیطانی خود بازداشته است که این یک نصرت الهی است./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات