۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۸۲۵۳
امام جمعه نکا:

افزایش امید و سرزندگی در جامعه رسالت مهم مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا بر ضرورت افزایش امید و سرزندگی در جامعه از سوی دولتمردان تأکید کرد و گفت: اقدامات و برنامه های دولت باید در جامعه امیدآفرین باشد.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگارخبرگزای رسا در نکا با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: دولت باید با ایجاد امید در جامعه در جهت رفع موانع و مشکلات اقتصادی مردم گام های مهم تری بردارد. 

 

وی با بیان این که از دولت معجزه نمی‌خواهیم تا معضلات رفع شود، افزود: از دولت روند رو به رشد در جامعه در مسائل مختلف می‌خواهیم تا امید مردم تحقق عینی یابد.

 

امام جمعه نکا بیان داشت: دولتمردان باید با الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر که جزء بهترین و ارزنده ترین دولتمردان خدمتگزار کشور بودند روش و منش این عزیزان را سرمشق خود در زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی بر ضرورت درستی در کار و تکریم ارباب رجوع در بین مسؤولان کشور تأکید کرد و گفت: خوشبختانه افرادی مؤمن، متدین و دلسوز  در خدمت مردم هستند و وظیفه همگان است که با اتحاد و همدلی و باجدیت برای رفاه وآسایش مردم تلاش کنند.

 

وی تصریح کرد: امروز مسؤولان باید با الگوگیری از شهیدان رجایی و شهید باهنر همه توان و تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند تا شاهد جامعه ای پویا و سرزنده باشیم.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: دولت جدید به فرموده رهبری؛ وظیفه گشایش اقتصادی، ارتقای فرهنگ و فکر و عمل و دین مردم را دارد و به همین دلیل مسؤولان و کارکنان دولت باید در جهت رضایتمندی مردم گام برداشته چرا که اگر ادارات و کارکنان مشکل داشته باشند دولت ناکارآمد خواهد شد و باید فکری برای سلامت اداری و اخلاق اداری در برخی از موارد انجام  شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلام بر مدیریت جهادی و فرهنگ جهادی سفارش کرده اند که باید در این جهت مدیران باید با بهره‌مندی از همه توان گام برداشته و با نهادینه کردن مدیریت جهادی و فرهنگ جهادی جامعه را به استقلال همه جانبه برسانند.

 

امام جمعه نکا اظهار داشت: جلب رضایت مردم سرلوحه کار مدیران باشد و مسؤولان با رعایت منشور مدیریتی مولای متقیان در جهت جلب رضایت مردم گام بردارند.

 

وی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم که از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت کنیم و در جهت جلب رضایت مردم با اتحاد و یکپارچگی حرکت کنیم./ 1317/ت302/ب1

ارسال نظرات