۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۱۸۲۴۵

مراسم اختتامیه طرح قرآن کتاب زندگی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره طرح «قرآن؛ کتاب زندگی» ششم شهریورماه با حضور رییس سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.
 راديو قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره طرح «قرآن؛ کتاب زندگی» پنجشنبه، ششم شهریورماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) با حضور مسؤولان، قاریان، حافظان و چهره‌های قرآنی و همچنین شرکت‌کنندگان این طرح در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، در این مراسم که قاریان بین المللی کشورمان، کریم منصوری و حامد شاکرنژاد به تلاوت آیاتی از قرآن کریم خواهند پرداخت، عزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، محمدحسین صوفی، معاون صدای سازمان صدا و سیما و محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن سخنرانی می‌کنند.
در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره طرح «قرآن، کتاب زندگی» که با اجرای برنامه‌های متعددی از جمله تواشیح‌، مولودی‌خوانی همراه خواهد بود تعدادی از برگزیدگان این طرح در بخش تدبر در قرآن، قرائت و مسابقات کتبی، پیامکی و تلفنی به صورت نمادین تجلیل می‌شوند و جوایز سایر شرکت‌کنندگان در سایر نقاط کشور هم برای آنها ارسال می‌شود.
 شرکت کنندگان در بخش وبلاگ نویسی نیز تا 31 شهریورماه فرصت دارند تا آثار خود را ارائه کنند که پس از داوری، به متنخبان جوایز نفیسی اهدا می شود.
این مراسم که از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن و بخش‌هایی از آن نیز به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و سایر شبکه‌های رادیویی پخش می‌شود.
طرح قرآن، کتاب زندگی از 31 خردادماه سال جاری به همت شبکه رادیویی قرآن و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با پی‌گیری دو رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به حفظ قرآن و گسترش حافظان قرآن کریم و شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و با محوریت سوره لقمان اجرا شد.
لازم به ذکر است، مسؤولان قرآنی تمام سازمان ها و نهادها، قاریان ممتاز و اساتید برجسته رشته های مختلف علوم قرآنی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت./966/د102/ی
ارسال نظرات