۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۱۸۰۰۴
نایب رییس شورای هیئات مذهبی قم:

استفاده از فضای مجازی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به دشواری‌ها و مشکلات کاغذ و فضای مکتوب، گفت: استفاده از فضای مجازی نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی دارد.
فضاي مجازي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، محمود هوشنگی، نایب رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: در حال حاضر با توجه به دشواری‌ها و مشکلات کاغذ و فضای مکتوب بهره‌گیری از فضایی که بتواند مطالب و موضوعات عمده‌ای را زیرپوشش قرار دهد نقش مؤثری در افزایش روند کار دارد.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی سایت این شورا یادآور شد: در حال حاضر 400 هیأت مذهبی در استان مجهز به فضای مجازی و سایت هستند.

 

نایب رییس شورای هیئات مذهبی استان قم مهم‌ترین مزیت استفاده از فضای مجازی را ارائه خدمات بهتر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها دانست و تصریح کرد: با انجام این کار فعالیت‌ هیئات در فضای مجازی قرار گرفته و به این ترتیب همه هیئات می‌توانند به تبادل‌نظر در زمینه اقدامات و فعالیت‌های خود ‌بپردازند.

 

هوشنگی به برگزاری کلاس‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی و ارائه اطلاعیه‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها در سایت این شورا از اقداماتی است که در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

 

نایب رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به فعالیت 12 ساله شورای هیئات مذهبی در استان گفت: اعضای شورای فعلی از جوانان مستعد و تحصیل‌کرده‌ای هستند که در کنار جوانی از تجربه لازم نیز برخوردارند.

 

وی یادآور شد: هیئات متعدد دیگری در حال حاضر منتظر ثبت فعالیت‌های خود هستند، اما به دلیل مشکلات موجود در زمینه ساماندهی در حال حاضر ثبت این هیئات را متوقف ساخته‌ایم./907/د102/ی

ارسال نظرات