۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۱۷۰۳۶
سردار نقدی خطاب به فرماندهان بسیج دانش آموزی:

نسل آینده را از تفکرات غربی مصون بدارید

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: با توجه به شرایطی که امروز در جهان به وجود آمده است، فرصت را مغتنم شمرده و نسل آینده را از تفکرات غربی مصون بدارید.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار محمد‌رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در هجدهمین دوره آموزشی مهارت تخصصی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی کشور که در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد، گفت: شیرین‌ترین قسمت فعالیت در مجموعه بسیج، کار با نوجوانان و دانش‌آموزان است.

 

نقدی افزود: فطرت‌های پاک‌ دانش آموزان بستر بسیار ارزشمندی برای رشد و تعالی است و یک ظرفیت بالقوه برای رسیدن به قله‌ها محسوب می‌شود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: انتظار ما از فرماندهان بسیج دانش‌آموزی این است که با ساماندهی این نسل، نیروی مورد نیاز برای انقلاب را بسازند.

 

وی تأکید کرد: دانش‌آموز بسیجی باید خودساخته و خودآگاه تربیت شود که وقتی به دانشگاه راه یافت، نیاز به آگاه سازی مجدد نداشته باشد چنان که در زمان جنگ نیز جوانان و نوجوانان ما بدون برنامه‌ریزی‌های بروکراتیک رشد می‌یافتند و تبدیل به فرماندهان تاریخ‌ساز می‌شدند.

 

نقدی یاد‌آور شد: رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف زمانی مطالباتی را از این مجموعه داشته‌اند که در تربیت و ساخت نیروی مفید برای جامعه خلاصه می‌شود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر فرض را بر این بگذاریم که هیچ امکاناتی هم در اختیار نداریم، همین ظرفیت بالای نیروی دانش‌آموز برای نیل به اهداف کافی است. باید فرصت‌ها را دریابید و بدانید که آن چه کار را در این میدان پیش می‌برد، ارتباطات فکری و همدلی است، نه ابزار و بروکراسی و امکانات.

 

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان، با نشاط و با انگیزه‌ای که 36‌هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ است، در جنگ نرم نیز با همان قوت انگیزه پیش خواهد رفت.

 

سردار نقدی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با رنج و محنت مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: چه خوب است در هر شهر مدرسه‌ای را به نام شهدای غزه نامگذاری کرده و سال تحصیلی جدید را با یاد شهدای غزه آغاز کنیم.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با توصیه به فرماندهان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: کار شبکه‌ای را جدی بگیرید و با توجه به شرایطی که امروز در جهان به وجود آمده است، فرصت را مغتنم بشمارید و نسل آینده را از تفکرات غربی مصون بدارید./930/پ202/ب5

 

ارسال نظرات