۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۱۶۵۴۸
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خراسان جنوبی خبر داد؛

بازسازی مرحله سوم عملیات بیت المقدس در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خراسان جنوبی با اشاره به بازسازی مرحله سوم عملیات بیت المقدس در خراسان جنوبی همزمان باهفته دفاع مقدس، گفت: طلاب و روحانیان عضو پایگاه های بسیج در بازسازی این عملیات، همچنین انجام فعالیت های تبلیغی با بسیج و سپاه استان همکاری خواهند کرد.
بازسازی مرحله سوم عملیات بیت المقدس در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمد رضا توکلی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مشترک برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس با بیان این که دوران دفاع مقدس مهم ترین سرمایه ملت ایران پس از انقلاب اسلامی است، گفت: ‌دوران دفاع مقدس مانند خورشیدی روشن در تاریخ این کشور می درخشد و با نور روشن خود همواره در سال های پس از دفاع مقدس یکی از عوامل مهم بازدارندگی سران استکبار برای دست دازی به این مملکت بوده است.

 

وی با بیان این که آمریکا و سران استکبار در طول تاریخ همواره از دوران دفاع مقدس هراسناک بوده اند و همین  موضوع موجب شده که از جنگ مستقیم با ملت ایران خود داری کنند، گفت: آنچه در دوران دفاع مقدس برجسته است و موجب هراس دشمنان شده سلاح های جنگی رزمندگان اسلام نیست بلکه روحیه بالای مقاومت و جان فشانی رزمندگان و قدرت ایمان و ایثار آنها است که بدون سلاح و با کمترین تجهیزات در هشت سال جنگ فرسایشی جبهه را خالی نکرده بلکه روز به روز بر تعداد رزمندگان در جبهه های جنگ افزود می شد.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خراسان جنوبی با اشاره به این که در دوران دفاع مقدس هم، هجمه های فرهنگی دشمنان در کنار جنگ فیزیکی ادامه داشت، افزود: آنچه موجب شد رزمندگان بتوانند بدترین فشارها و سختی ها را در جبهه و عملیات ها تحمل کنند قدرت ایمان بود و جبهه در دوران جنگ تنها محلی برای مبارزه با دشمن نبود بلکه مکتبی بود که در آن رزمندگان از نظر اعتقادی و معنوی خود را در آن تربیت و تقویت می کردند.

 

حجت الاسلام توکلی با بیان این که حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان های انقلاب و حرکت در خط ولایت مهم ترین خواسته رزمندگان از مردم است، گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده باشد دشمن نخواهد توانست به ملت و ولایت آسیبی وارد کند ولی اگر این فرهنگ در جامعه به فراموشی سپرده شود دشمن بر ملت ایران جسور خواهد شد.

 

وی با بیان این که امروزه دشمن به دنبال حذف ارزش های دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت از متن جامعه است، ادامه داد: مردم و مسؤولان باید هر سال در مقایسه با سال قبل مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس را با شکوه هر چه تمام تر برگزار کنند.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خراسان جنوبی با اشاره به این که امسال همزمان با هفته دفاع مقدس سومین مرحله از عملیات بیت المقدس باز سازی می شود، ادامه داد: طلاب و روحانیان عضو پایگاه های بسیج در بازسازی، روایتگری و تبلیغ خاطرات و ارزش های دوران دفاع مقدس با بسیج همکاری خواهند کرد.

 

حجت الاسلام توکلی همچنین از بازدید این عملیات از سوی طلاب و روحانیان مدارس استان خبر داد.

 

وی با بیان این که گرامیداشت دوران دفاع مقدس گرامیداشت ارزش های اسلام است، یادآور شد: فرهنگ دفاع مقدس در جامعه امنیت ملی و توسعه کشور را تضمین می کند زیرا فرهنگ دفاع مقدس یعنی احترام به ارزش های اسلام و جهادگونه عمل کردن در عرصه های مختلف است./968/پ202/ب4

ارسال نظرات