۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۲۱۶۰۲۶
امام جمعه اهر:

آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: سیاست دیرین غرب به ویژه آمریکا در خاورمیانه تفرقه‌افکنی با هدف راه‌اندازی‌های جنگ فرقه ای و مذهبی و در نهایت تجزیه کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، اظهار داشت: حمایت از گروهک‌های تروریستی از جمله داعش و طالبان راهکاری بر انحراف اذهان عمومی از اوضاع اسف‌بار این رژیم های مستکبر در جهان است.

 


وی با بیان این‌که مالیات های مردم آمریکا و اروپا به سلاح‌های کشتار جمعی جهت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که میلیون ها بی‌خانمان در غرب شب‌ها بدون غذای گرم به سر می برند، دولتمردان غربی به جنگ‌افروزی های گسترده در خاورمیانه ادامه می دهند.

 


امام جمعه اهر با اشاره به این‌که سیاست دیرین غرب به ویژه آمریکا در خاورمیانه تفرقه‌افکنی با هدف راه‌اندازی‌های جنگ فرقه ای و مذهبی و در نهایت تجزیه کشورهای اسلامی است، گفت: گروه‌های تروریستی دست‌پرورده، مزدور و دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل برای تحقق اهداف شوم این دولت‎ها در مناطق کشورهای اسلامی هستند.

 


عضو شورای اسلامی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اگر امروز شاهد جنایات گروه تروریستی داعش در سوریه، لبنان و عراق هستیم، باید دانست که غرب به دنبال ترسیم چهره ای خشن از اسلام در رسانه های بین المللی است، اینجاست که باید ملت‌های مسلمان نسبت به فتنه های صهیونیستی آگاه باشند.

 


حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به تحرکات غرب در عراق گفت: آمریکا همواره منافقانه در قبال ملت های مسلمان عمل کرده است، اعزام هواپیمای نظامی به عراق و اعلام حمایت از اهالی کرد این کشور تلاشی برای راه اندازی جنگ فرقه ای و مذهبی میان شیعه و سنی است.

 


وی ادامه داد: مردم آگاه عراق اعم از شیعه و سنی و قومیت‎های مختلف با اتحاد و یکپارچگی خود پاسخ محکمی به گروهک‌های تروریستی داده اند و در ادامه راه نیز نیازی به حمایت‌های دروغین آمریکا ندارند، چراکه با تبعیت از مرجعیت توطئه های صهیونیستی، انگلیسی و آمریکایی را خنثی خواهند کرد./935/ت302/ب4

ارسال نظرات