۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۱۵۶۰۷

پیام تبریک قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز خبرنگار

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آستانه 17 مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و «روز خبرنگار»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه، خبرنگاران و گزارشگران تبریک گفت.
سعيد عبدالحسيني

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  در متن پیام آمده است: خبرنگاری، عرصه‌ای مقدس و بی‌انتها و خبرنگار، انسانی قابل احترام و شریف است که پیامبرگونه تلاش خود را صرف آگاه ساختن جامعه نموده و هدیه‌اش برای جامعه، دانایی و آگاهی است. چه بسیار اهل قلم و خبرنگارانی که با بذل جان در این راه، همچون آوینی‌ها و صارمی‌ها در تاریخ جاودانه شدند.

 

امروز که امپریالیسم رسانه‌ای با ارائه تصویری ناصحیح از حقایق، باطل را در پوشش حق به جامعه جهانی ارائه می‌کند، یافتن سره از ناسره، خبرگانی می‌طلبد که توان و بینش و بصیرت اسلامی و انسانی را از نوک قلم و دریچه دوربین خود در جامعه ساری و جاری کنند و دستگیر غافلان و ناآگاهان باشند و بر دانش و معرفت اهل بینش بیفزایند.

 

در این میان، آنهایی که توفیق حضور در جوار پاک امام مهربانی‌ها، حضرت شمس‌الشموس علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء را دارند، باید متمایز از بقیه دانست. آنها که در پایتخت معنوی ایران اسلامی و در پرتو انوار تابناک بارگاه منور عالم آل محمد(ص) - این سرچشمه دانایی- قرار دارند و گوهر جان خویش را از چشمه‌های زلال معرفت سیراب ساخته‌اند، باید برای انتقال این محتوا به آحاد جامعه بشری تلاشی مضاعف داشته باشند. باشد که جانهای تشنه‌ حقیقت و انسان‌های آزاده جهان در معرض نسیم روح‌افزا و نفحات قدسی این مرکز نور و معنویت به سرچشمه سعادت راه یابند.


برای شما که تلاش خود را مصروف انتشار معارف رضوی و اسلامی داشته و فعالیت‌های گسترده آستان قدس رضوی را که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در پرتو مدیریت موفق اسلامی از شکوفایی قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است، پوشش می‌دهید، آرزوی سلامت و توفیق دارم. امیدوارم در سایه الطاف حضرت امام رضا(ع) همواره موفق و موید باشید./9312/د102/ب4

ارسال نظرات