۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۱۵۵۳۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

وظیفه خبرنگاران معرفی انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی به مردم جهان است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان این که خبرنگاران در دوران دفاع مقدس و مبارزات انقلاب اسلامی نقش مؤثری را ایفا کردند، گفت: امروز نیز وظیفه اصحاب رسانه بسیار خطیر است و خبرنگاران ما رسالت سنگینی را در معرفی انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی در دنیا بر عهده دارند.
تجديد ميثاق خبرنگاران قمي با آرمان هاي شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق اصحاب رسانه با شهدای دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک به مناسبت روز خبرنگار، گفت: این‌که روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار در تقویم کشور ثبت شده اقدام ارزشمندی است.

 

وی با بیان این که خبرنگاران در دوران دفاع مقدس و مبارزات انقلاب اسلامی نقش مؤثری را ایفا کردند، ابراز کرد: امروز نیز وظیفه اصحاب رسانه بسیار خطیر است و خبرنگاران ما رسالت سنگینی را در معرفی انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی در دنیا بر عهده دارند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: روز خبرنگار فرصت مناسبی است تا از خدمات و زحمات اصحاب رسانه تقدیر و تشکر شود.

 

حجت‌الاسلام بنایی با تأکید بر اهمیت مسأله اطلاع رسانی، بیان کرد: وظیفه اطلاع رسانی به مردم جهان بر عهده قشر زحمت کش خبرنگار است از این رو زحمات این قشر باید ارج نهاده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تجدید میثاق اصحاب رسانه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس نشان دهنده توجه و پیوند این قشر با انقلاب اسلامی، ارزش های دینی است.

 

گفتنی است، مراسم تجدید میثاق و عطر افشانی مزار شهدای دفاع مقدس صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و مسؤولان استانی در گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) برگزار شد./927/پ203/ج

ارسال نظرات